Wednesday, April 1, 2009

buruk ke beruk

Assalamualaikum..

situation:

balik keje..on d way naik umah..lalu depan umah jiran India..dpn umah dia ade 1 beskal exercise yg sgt antik a.k.a uzur giler..mmg agk buruk la mata memandang..stiap kali lalu dpn umah India tu..aQeel msti akn kata “aaahh..aahhhh..ahhhh” (ni bhasa dia la)..sambil tunjuk kt beskal buruk tu..

smlm balik ngn hubby..hubby dukung aQeel...sama2 lalu depn umah India tu…kbtulan aunty tu kt luar umah..which is just beside the beskal..aQeel as usual..dok kata ahh aahh n tunjuk kt beskal tuh..aku as usual la..just ckp “iyeee…bashikal”..tp smlm hubby menyampuk…..

hubby:
haaa..bashikal BURUK .. (erkk..klu aunty tu x de mslh pendengaran aku rs xde mslh utk dia mendengr dgn clear yg hubby aku ckp beskal dia buruk..:p)
me: hisshhh..slow la sket ckp..org tu dgr nnti..
hubby: la dh mmg btul buruk..xkan nk ckp cantik…

me: ye la tau la buruk..jgn la ckp kuat2..org tu ade tu..
hubby:
la nape plak..btol la..mmg buruk pn..
me: dhla tu..jgn la kt buruk lagi..
hubby: ish sayang nih..mmg beskal tu buruk…

adeiii….%^&*#@

p/s: beskal tu mmg mcm nk piung ke dlm tong sampah..tunggu masa jek..tuan empunya pn xsudi nk letak dlm gate umah dia..trbior je kt luar tpt org lalu lalang tuh...

p/s2: korang kira la sdirik bape byk buruk hubby aku sebut ..

currently was listening to agnes monica song-matahariku..lalalala..5 case study dh siap..**pheww.. (padahal kena submit 4 jek..trlebih plak..ekekek:D) aku sgt dynamic bile focus mmbuat sesuatu.i liiiiikeee .. erkk..alamak tersembam plak..berat sgt bakul ni nak angkat..hehehehe..;p

24 comments:

hezesuze said...

hahaha mmg sengal la hubby ang suziey...hehehehe

Mama_Aqish said...

ha...ha....tak sayang mulut betul....hubby u sebuk buruk sampai 4 kali, kalo orang pekak pun, dah sampai 4 kali sebut silap2 leh dengar tau...keh...keh...keh...

[-suziey-] said...

hezesuze:

hahahha..sabo jek..sengal ke sengat..ekekeke:p

[-suziey-] said...

mama aqish:

hahahha..waahhh kira btol eh..hahah..klako la plak..ajaib btol..org pekak pn bole dgr balik..ekekek:D

Mama_Aqish said...

ye la dah cakap banyak kali pastu cakap betul2 kat depan orang tu...mungkin leh jadi dengar plak orang pekak tu...he...he...

[-suziey-] said...

mama aqish:

hahaha..u ni klako mcm my hubby..hahaha..aahkn..dh bkali2 dia sebut prkataaan buruk tuh..hahaaha:p

i mmg xtahan gelak la bila dia sebut buruk tu byk2 kali..hahahaha..lg org kata jgn sebut lagi dia sebut..adeiiii:p

neezareef said...

skang tgh follow cter matahari slot akasia..hehehe

[-suziey-] said...

neezareef:
ceh sabo je la..dengor kn la lagu tu yek..heheh:D
kita dgr melalui mp3 jek..huhu..sob sob sob..ekek;D

CuTeMiUt78 said...

ish..ish..ish.. idok faham2 agaknya hubby suziey ya..

[-suziey-] said...

cutemiut78:

hahahha..tu la pasal/..sabo jek..dh mcm mat jenin plak..erkk..kena mengena ke..ekekek:D

PadNani~~{@ said...

biar buruk di mata..tapi tidak di hati..*wink*

zueyie said...

buruk ngan beruk kan tk jauh bezanya..heheheh...:D

mummYaeesh said...

uish lucah giler bhs aqeel ni...ah ah ah katanye..whoops!

jwpannye= 4 kali hubby uols ckp buruk!betul kan??nak adiah sbb jwb betul..woohoo..

fazilzura said...

lor daku punye la hingat ado la gambo beruk nye.. wakakakakak

cian basikal tu korg ngata dia... heheh

MiJa said...

aku pun tgh suka lagu matahariku tersebut..^^

[-suziey-] said...

Padnani:
hahaha..adeiii..buruk di mata dan di hati gk..cemana tu..wakakak:D
ala joking2 gituh kan..heheh:D

[-suziey-] said...

zueyie:

aah mmg xjauh beza..hahaah:p abaikan title yek..huhu

[-suziey-] said...

mummYaeesh:

hahaah..amboih dek non..bahasa lucah u kata..adeii...wakaka:D

ya btoll....hadiahnya adlh...percutian ke disneyland..tiket dan hotel byr sdiri..ekkeek:D

[-suziey-] said...

fazilzura:

hahahaa..ado ko gambo beruk..xde la plak..ekeekk:D

hehe..bkn ngata...ngumpat jek..hahah:P

[-suziey-] said...

mija:

yeayyyy...sama..dgr ulang2 smpai rs nak muntah sbb jemu..ekeke:D

alfa juliet said...

kihkihkih...lawak..aku suka abashah...gila direct

[-suziey-] said...

alfa juliet:
ekekeke:D dia mmg cenggitu..ala2 lurus bendul..hahaha:p

nenekrock said...

ely dh kira kak adolah 4 kali hahah
mmg btol2 burukla tu gamaknya len kali akk snapla baru kita org komen plak borok sgt ke idak haks
=D

[-suziey-] said...

nenekrock:
\
haha..kira jgk eh..heheh:p nntila snap...kang tkut tuan dia baca blog ni tgk ade gbr beskal dia maunya dia tunggu dpn umah balik kang..ekeke;D

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio