Wednesday, July 15, 2009

tlg pk title utk aku


Assalamualaikum...

holaa...ade yg rindu kt aku ke..aku dgr ade yg smpai xleh buat keje rindu nk gossip ngn aku..(momguess..kamukah orgnye?ekek:D)..ouh ade yg mimpi2 aku jgk..hohohoh..(ayu..ko ke yg termimpi2 aku tuh..hehe)..ouh watie pun sgt pantas sms aku biler nmpk komen aku di blognya tgh2 mlm tadi..nk chi chat chit chat katanya..hehe..ceh...ayat xhengat..sila muntah pink kalu loya ok:p

smlm aku mc..migrain daaa..tu la..bos baru aku ni la buat aku migrain..adeiiii..pagi ni masuk2 opis aku migrain lagi..(korang jgn prcaya ok..xsedasat itu:p) aku pening2 langau jek..sbb ape???

huhu..pagi tadi mase nk turun lif g keje..hubby dukung aQeel..makanya disbbkan idung hubby yg peka itu..dia tlh terbau 1 haruman yg xasing lagi bg anak kecil..(wah ayat buku teks nih..ekekek:D) bau aQeel yakkk...adeiii..bru je salin pampers..sgt selesa ini bdk kecik mau berak..rugi 1 pampers..(korang pn msti pnh alami camni kan..baru lps salin pampers baru tetiba anak yak la plak..adoiiii)

neway..bkn tu masalhnya..bile dh sampai stesen komuter utk pass anak aku tu..aku dukung la aQeel..(eh korang pelik ke nape pass kat stesen komuter..hehe..sbbnya..umah mak aku kt seberang stesen tu jek..kalu nak g smpai depan umah..punyela jauh nk pusing ..so short cut nye..aku jmpe mak aku kt stesen tu je la..so aku pass baton aQeel kt situ je la..pemalas senang kan..) ok back to d story..so bile dh sampai opis..aku terbau something..bau naj** aQeel itu tlh melekat kt baju aku..huhu...tu yg buat aku pening:p ..

makanya..hari ni aku akn bertapa kt tpt aku jek..xleh nk jenjalan sgt..satgi org terbau plak 'bau' itu.huhu..

permulaan hari yg pening..adeii

p/s: seb bek ler ade baju spare utk smayang..

69 comments:

CaMaRPuTiH said...

title piliha aku:

Hadiah pagi Aqeel buat ibu tersayang. muahhh!

~aku x pernah terfikir nk bw bj spare kat opis~

ArPeGGiOS said...

tajuk cadangan...

minyak wangi edisi khas dari aQeel..

kekkekeke... aku salu gak kena. baik punya siap dah nak gerak boleh pulak dia melepas....

niza said...

baik punye bau aqeel bg...hehehe...

~zuraiwan~ said...

Title cadangan aku la...

"Aqeel sayang IBU..pghargaan utk mu"
wakakaka...

ko migrain gk ek...sm la...adusss x leh jln mn la ek ko...hihihi...

Hezesuze said...

new perfume kekdahnye.....kikiki
aQeel nk tgok stakat mane pengorbanan ibu dia tu....hehe

p/s mest rasa xselesa kan kan...eeee

MaMa aYiN_FaSHa said...

ekekek...aku lak bg tajuk...
"wangian sepanjang hari"
Sure ko rindu kat aqeel setiap saat..hik..hik..hik..
sembur perfume byk2 wehhhhhhh...

Sidratul Muntaha said...

terima pembalasan yayk aqeel tahap dewa plus gaban untuk ibu!
ok tak?!
hahaahhaa
lawak syeeall
pagi2 bute kena poo poo
aduyaii
ank bertuah sungguh!
aku rasa sume mak dh pernah kena
aku?
alhamdulillah tak pernh kena lagi kat luar
tpi kat rumah
sam selalu kena ler
kat kain pelekat dia
hahahhahaha
sian ko
boleh ko bertahan dgn bau poo poo ank ko tu waktu keje?
ahhahah
aku tak abis gelak ni!!!
sakit perut aku dowh!!!

zh-ena said...

ena tak pernah la plak alami situasi mcm tu..biasa kat umah jea..dh siap pki drypers yg baru blh plak poo poo pas tu..geram jea..tapi ank punya pasal, salin ajer la yg baru..

tapi suziey blh tahan erk smp ke opis plak tu..klu ena mau terus tukar baju tu :D

ok la tajuk cadangan ena ;

"hadiah aqeel di pagi hari"

ct rahani said...

pagi aqeel dah bg adiah istimewa kt mamanya.. hiks.. :)

[-suziey-] said...

camarputih:

wei mmg perlu baju spare tau..kes2 camni la..kalu xde spare camno nk smayang..huhu
..amboih tajuk sabo je aku

[-suziey-] said...

arpeggios:

hhhaaa..tu la pasal..ni maslhnya dh gerak..n xsangka plak lekat bau nye..dh smpai opis baru mcm terbau..hahah:p

[-suziey-] said...

niza:

ceh sabo je aku..mmg harum semerbak la..tp xdela obvious sgt..ekekek:D

[-suziey-] said...

zuraiwan:

amboih title panjang sgt..ekeke:D emm aku dok bertapa je la kat sini..huu

[-suziey-] said...

hezesuze:

ala xdela bau kuat sgt kak heze,,..cuma sy je yg bole bau kot..ekek:D

[-suziey-] said...

mama ayin:

aah iyola tuh sepnjang hari..aku dh spray perfume sebotol dh ni ha..ekekk:D

[-suziey-] said...

ayu:

amboih ko..call aku gelakkan aku.cis..sabo jek..slalu xlekat bau dia..kali ni plak lekat..adeiii

[-suziey-] said...

zh-ena:

ha tu al..baru tukar pampers dh berak plak..tp dia bkn tau ape pn..hahah:p dh sm[pai opis abru terbau..so tahan je la..tp xkuat sgt..hehhe:p

[-suziey-] said...

ct rahani:

hehehe..tu la pasal..mau kna ini budak..ekekek:D

aRe_uDear said...

perfume versi aqeel tuh jgn memain.. hahaaa.. adeii kene migrain ker suziey.. ciannyer..

Gieyana said...

Nk title erk.."penangan terindah dr Aqeel'.kekeke....

~ No wonder x der citer ko smlm...kesian kt ko..hmmm...ada apa2 kot migrain2 nie..hahahha

momguess said...

hahahah
aku bagi award kemenangan kat aqeel
tahniah! tahniah!

yer aku lah org nyer
yg rindu nk gosip sama kamu!!!!


woit....
cal aku
hp aku btry xdok nie hah!!!!

Rozita said...

huh..sib baik ada baju spare
klu tidak..zuhur pun x leh

Khas Lysha said...

sy pon penah alami yg sama. bila masuk2 dalam keta naylie membuang segala najis sampai melekat kat baju. seb baik anta naylie kat umah mak ajer so apa lagi merembat baju mak. seb baik sama saiz.. huhu..

Zanna_MamaBatrice said...

dugaan suziey
dugaan..
aqeel nak ko ingat dia jer tu..
tu yg dia bg perfume paling best kat ko tu suziey...he he he

aku pun pernah terkena ko...
tahan jer lah kan.....takkan nak balik semata nak tukar baju...kalau dekat sebelah rumah xpe ler jugak yerk

mamalieyna said...

biasa gk alami baru ditkr pampers..dia yakyak lak..tp tak penah lak alami, diberi habuan wangian melekat kt baju..ihiks..taknak la weeh..
*cadangan tajuk : Bekalan Untuk Mama ke Opis! wakaka..takbestnye tajuk!

CINTAMANISZ Lite said...

Akak cadangkan tajuknya yg sesuai utk entry kali ni ialah..

Buah cempedak dah jadi nangka..kehkehkeh..

Ckp kat aqeel..wat ler selalu, ibu suka..haha..

neezareef said...

mmg kan klu baru tkar pampers tup2 yak lak rasa iskk.nape ko x berak dr tadiii!!!!!

naurah makwa said...

aqeel sajer jer nak perhatian mma dia..ahak

Mak Su said...

uuhhuhuhu

Elliya said...

no wonder la masa makan papedom td mcm ada bau bendasing je....ekekekek....

bos baru? itu cina ka????

isya said...

hahha, kalakor la suziey.. isya pun br kena pagi td, tp nasib baik la belum pakai baju kerja lg.. hehe

zue_annie said...

tittle " istimewa utk ibu..aqeel sygggg ibu" hikhik

[-suziey-] said...

are-udear:

hahahaa..tu la pasal..perfume baik pnye..adeii..migrain jap..hahaha:p

[-suziey-] said...

gieyana:

hohoho..xde ape2 ek..migrain ngada2 namanya..ekekek:D

ceh tajuk xhengat..cam keanngan terindha jek..hehe;p

[-suziey-] said...

momguess:

ceh nape bg hadiah kt aQeel..bgla kat ibu dia skali..sbb tahan bau..ekekek:D

ye aku dh call ko..jgn rindu2 kat aku lagi ok..nnti paktam jeles..wakakakaak:D

[-suziey-] said...

rozita:

ya btol tu kak zita..baju spare penyelamat..hehehe:p

[-suziey-] said...

khas lysha:

hahahha..same la kita..ok la tu sempat rembat baju mak..sy kalu nk patah balik alamatnya merah la pynch card:p

[-suziey-] said...

zanna mama batrice:

aah tu la kan..xkan nk patah balik..tp mmg aku pn dh smpai opis baru terbau..hahha:p

[-suziey-] said...

mamalieyna:

hahah tu la kan..sabo je la..rugi pampers:p
amboih tajuk cam bawa bekal cempedak jek..ekeke:D

[-suziey-] said...

cintamaniszlite:

hahaha..waa tajuk tu kesinambungan entry sblm ni ke..ekekek:D

[-suziey-] said...

neezaref:

ye ko pn same cam aku la..memahami btol..ekekek:D tp ape nk baut..xkan nk marah..bkn dia tau ape:p

[-suziey-] said...

naurah:

huhu..xperlu la camtu kan..uwaaa..saje je kasi bau:p

[-suziey-] said...

maksu:

ouh ape tu..sedih ke batuk ke ape ke..ekekek:D

[-suziey-] said...

elliya:

hahaha..tipu la tu..bau2 pn selera je mkn tadi..ekekek:D

[-suziey-] said...

isya:

haha..kena jgk ke..xpakai baju lagi xpela..ni baik pnye time..:p

[-suziey-] said...

zue-annie:

hahahah..tajuk menarik sungguh,.cam bagi hadiah grand jek..ekeke:D

atty's said...

bau..terwangi abad ini..

mummYaeesh said...

bkn chitchat tp gossip uols!awas!

btw, tajuk utk n3 ni.. taik aqeel!woohoo

[-suziey-] said...

atty's:

hahaaa...amboih kty...bau terwangi abad ini..xde lagi bau lain yg lagi wangi ke..hahah:p

[-suziey-] said...

mummyaeesh:

hehe..i saje guna penyedap bahasa..ekek:D mlm tadi u x 09,..terkulat2 i tunggu..cewah..mcm tunggu boipren gituh..haha:p

alina said...

wei suziey....best gak sekali sekala gi opis tukar 'perfume'...kalo idak manjang one drop perfume yo kan..eh yoko ko pakai one drop?? Aku syak wasangka jer tu..

zue @ annaleeya said...

airel pon slalu cmtu.. klu nak gi mane2, bila dah msuk kete, tiba2 ade bau yg menusuk kalbu.. adehla... geram tul..

suziey.. aqeel saje tu nak gurau senda.. kekdahnyer, perfume yg semulajadi gittew... ahaks..

Nana said...

haha,,aqeel bg souvinier kt ibu dia

ibu_umairah said...

wow...kite pun memang penah alami benda yang sama!!!!!masa tu nak g kenduri...umairah bb lagi!!!terpaksa laaa cancel g kenuri..

~Atie+Farid~ said...

adiah di pagi hari tuk ibu tersayang...hehehehe...mesti terngiang2 bau tu ye....hehehhee

[-suziey-] said...

alina:

hahhaaa..sabo je aku..iyola..aku pakai 1 drop perfume..ekeke:D tu pn perfume free gk..

[-suziey-] said...

zue annaliya:

haha..airel pn sama ke..ekeke:D geng la ngn aQeel..huhu..tahan je la bau itu:p

[-suziey-] said...

nana:

iye la tuh..survinier mahal pnye..ekek:D

[-suziey-] said...

ibu-umairah:

waa lagi dasat..trus cancel g kenduri..hahaa..nape xtuko je baju

[-suziey-] said...

atie-farid:

haha..adiah perfume di pagi hari..seb bek lama2 dia ilang..ekeke:D

CuTeMiUt78 said...

hoh..hoh...hoh.. klu mirul kan, dia takmo gerak selagi tak salin kan.. makanya klu dah terjadi cmtu.. harus la kena salin kan lagi..

tajuk yg sesuai..

wangian istimewa khas utk ibu..

UnGu VioLet said...

hadiah special dr aqeel utk akak tue.. hik2..

[-suziey-] said...

cutemiut:

hahaa..aQeel relax jek..xtau la kalu ibu dia ni yg xpasan anaknya xselesa..ekekek:D
waaa siap bg tajuk yek:p

[-suziey-] said...

UV:

hahaa..special la sgt tu mar...smpai ke opis tuh..

EIJAM'S FAMILY said...

tajuk die teka... dari aqeel utk ibuku tersayang..huhuhh

[-suziey-] said...

eijam's family:


hahhaaa..tajuk best gk..cit:p

PadNani~~{@ said...

adoyaii..aqeel bg extra perfume kat ibu ye..nasib baik ada baju spare:)

[-suziey-] said...

padnani:

hahah..tu la dia kasi cemar itu original perfume..ekekke:D

Mama_Aqish said...

kelako la aqeel ni awat berak samoai ada bau melekat...tajuknyer...."IBU KU SUKA BAU KU"....hu...wa....hu...wa....mesti aqeel bangga dapat bagi sedas kat suziey.....

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio