Friday, July 31, 2009

tumpang tanya


Assalamualaikum..

pnh x korang alami situasi cam aku ni..
ni real scenario ok:p kisah mlm td..xsure kol bape tp dh lebih tgh mlm..

aQeel merengek sambil guling2 n akhirnya gedepek..kaki dia hinggap kt perut aku..adoiii..ok xpe..aku tepuk2 je sambil tutp mata soh dia titon balik..

pastu dia merengek lagi..aku buka suar dia..aku dgr hubby tanya “nape buka suar dia”…aku pn jwb “ntah dia..senang nk kira…”…hubby tanya lagi.. “sng nk kira? kira ape?”…aku…zzzzzzzzz..

pastu mcm bru trsedar ..rupenye dia nk susu daaaaa…nape aku buka suar aQeel??? @#$%^

aku mcm bermimpi tp sume yg aku ckp tu mcm logik dlm mimpi tu..padahal realitinya..tah ape2..xde kaitan lagsung:D
p/s: aku mabuk skang ni..kesan mkn duyan yg melampau2

83 comments:

sitisifir10 said...

He he..bagi saya ni perkara biasa. Suami saya sll ingat telinganya kurang pendengran sedangkan sebenarnya bini dia cakap benda lain dari sepatutnya apa yang dia nak cakap...

aRe_uDear said...

wakakaaaa.. tue nampak gayernyer kesan terlebeyy mkn duyan lar tue.. mabuk tido ngigau... hahahaaa ;)

nenekrock said...

hahahaha
senang nak kira duit dlm pampers aqeel ke kak :P, akk mcm2 pikir ni\
nak plak mabuk2 tu...insyaallah bykkan minum air cap badak ehh
sejukkan badan, n mlm ni insyaallah lena titun

mama idzareef said...

lawak la ko suziey..muahahhaha..

neezareef said...

sempat ko ngigau suziey...

ko nk kira ape dlm suar aqeel wehhh

wakakkakakak

MiJa said...

mabuk derian ke ehem ehem...wakakaka kompem laki ko sakit perut gelak giler..haha lawak...lawak....

Nurhayati said...

hahaha ngigau la tu..
nasib buka suar aQeel kalau bukak suar bapak dia camne.. hahahaha
kira menda weh

alina said...

ni kalu aku jadi aqeel nih mau je aku gedek lagi skali atas pewot ko.Dah tentu2 dia nangih tengahmalam tu nk susu yg ko pi buka suar dia tu watpe.Kok ye pun nak kira apekebende yg ko nk kira lam suar dia tu....

oli said...

kakakakakaka...
nak kira apa buka seluar aQeel?
kakakakakaka

macam kes suziey tu tak pernah berlaku...tapi saya selalu tengah malam cakap cina dengan sawsomi sebab otak tak berapa nak segar...

cik intanurulfateha said...

.hahaha nasip baek bukak suar aqeel
.wakakakaka

.errr aqeel nk dpt adik kot kak
.tu dah mabuk2 tu :P

zh-ena said...

ooo mcm selalu terjd kat ena gak..hubby ena ckp ena mcm mengigau jea..

bgn pastu belek2 umairah pastu tido semula..

pg esok tanya semula confirm ena tak tau aper yg ena buat..lupa la

mamalieyna said...

hahaha..kelako tul, tergelak eden dibuatnyer..! ada ka nak kira..heheh.. waa kira dasat gk penangan mabuk doyan ni..ihiks..

MaMa aYiN_FaSHa said...

kekekek..tu bukan ajer penangan duyan tuh..penangan keja kat opis sama tuh!!! heheheh

Cik Anie said...

ya ampunnn.. sempat lagi tuu.. tu aku heran naper plak si aQeel dah pandai tendang2 ni...

Hezesuze said...

fuh! sib baik ko bukak sluar aqeel kalo bukak suar en somi ko....pekes jdi...ekekeke

DYLA said...

hehehehe, nak gelak pun ada. truk mamainya mama aqeel ni.. ke aqeel nak dpt adik?

EIJAM'S FAMILY said...

xpernah lark cik suziey.. tpkan kelakar ler u nie.. xpeler main tido tue kot.. tue ler nasib seluar aqeel huhuhu

Fara_Adura said...

Kekeke.. nak kira ape yer? Hiks..:p

Seb ler suar aqeel yer..kekeke..im sorii..:)

Kesan doyan neh memang dahsyat oke..ekeke.. fara jarang mamai..hubby selalu camtu.. ngah2 tido.. Sofea..noo..noo.. kekeke..siap spiking no tue yang tak tahan tuh..kekeke

ArPeGGiOS said...

aku kekadang camtu gak..tapi lakiku selalu mamai masa tido...bila dia dah sedar aku gelakkan tak hengat.

Gieyana said...

kahhhhhhh! dasatnya penangan duyan..nasib baik x tendang hubby smpai jatuh katil..ni tido ada cuci kaki x?heeeeeeeee

dakgilachoc said...

kira berapa biji duyan dah telan kot...hahahahaha..mcm lawak pn ada..suziey ngigau kot...hehehehe..

atty's said...

tu ar ..ko makan doyan ke..biji2 doyan sekali suziey ..sampai mabuk.

momguess said...

woit!!!!
kalo ko bukak suar c gebus
ahaksss
pastu ko kira pulak
tettttttttttttttt

nasz said...

wakakaka, mengigau tu...

Nana said...

hahaha..dasat gak ek klw mabuk doyan

[-suziey-] said...

sitisifir 10:

hahaha..aah kan..tu la..mcm ngigau la..rs mcm btol dh ape kita merapu tu tp realitinya..tah ape2..ekeke:D

[-suziey-] said...

are-udear:

hehe..tu la pasal..kesan dia dh mula nmpk..mkn duyan yg melampau2..ekeek:D

[-suziey-] said...

nenekrock:

hahaaa..ape kejadahnya nk kira duit dlm pampers aQeel..hehe..tu la kena minum air cap badak..aah la kan..pnyejuk bdn..

[-suziey-] said...

mama idzareef:

hehe...ni buat lawak tnpa sedar..ekeke:D

[-suziey-] said...

neezareef:

hahaa..tu la yg aku tertanya2 tu wok..ape ek aku nk kira..ekeke:D

[-suziey-] said...

mija:

haha..ehem ehem tu ape wei...sabo je aku..akdang kan aku plak rs malu sdiri bile mcm dh trsedar ape aku ckp tu merapu2..ekeek:D

[-suziey-] said...

nurhayati:

hohoo..klau buka suar bapaknya xtau la ape jadi..hahhahaa...lucah tau:p

[-suziey-] said...

alina:

hahah..seb bek ko bkn aQeel..ekeke:D ntah la wei..mamai giler..xpasal2 aku buka suar dia..hahaa:p

[-suziey-] said...

oli:

hahaa..lagi dasat..lgsung xpaham ler kalu ckp bhasa cina..eekke;D

[-suziey-] said...

intan:

hahaa..tu la..seb bek buka suar aQeel..ekeke:D xde la..bkn mabuk peknen..ni mabuk mkn duyan byk sgt..gasss penuh 1 bdn..ekeke:D

AshAnas said...

ooo, ngigau ek... nak kira ape kak? shira slalu jd cm akak... slalu sgt kene perli ngn hubby... tmbh time bz kt ofis, mlm2 mesti ngigau hal2 keje... kdg2 dia buat tatau... skrg dia lg suka nk sembang time shira ngigau, aduh, malunye...

[-suziey-] said...

zh-ena:

hahaaa..ngigau jgk yek..ekeke:D ye la..nama pn ngigau harusla xsedar kan..hahahaa:p

[-suziey-] said...

mamalieyna:

hahhaaa..tu la..penangan duyan bole org mabuk kepayang..uik ape tu..hahah:p

[-suziey-] said...

mama ayin fasha:

hahhaa..penangan keje opis kureng sket kot..duyan lebih berkosa..hahhaa:p

[-suziey-] said...

cik anie:


hehehee..ya amponnnnn..amboih cam bibik plak gayanya:P

[-suziey-] said...

hezesuze:

hahahaa..uish kak heze..mula la tu nk 18sx..ekekek:D

[-suziey-] said...

dyla;

hahhaa..tu la..mmg mamai giler..sbb rs mcm dlm mimpi n dlm mimpi tu kita buat mende tu..

[-suziey-] said...

eijam's famili.:

erkk xpnh ek alami situasi cenggitu..hehee..aku sorang je ke..ekek:D

[-suziey-] said...

fara adura:

hahhaa..lagi dasyat..siap spekaing no no lagi yek..ekekek:D tu la kan..duyan ni memudaratkan btol..dh la sedap..ekekek:D

[-suziey-] said...

arpeggios:

hahahahaa..sabo je la..sian laki akk kena bantai gelak..ahaksss

[-suziey-] said...

gieyana:

hahaha..uish xde la tendang hubby..hehe:p sblm tido dh cuci kaki ler wei..ekek:D

[-suziey-] said...

dak gilachoc:

hahaaa..kira biji duyan..see penangan duyan lagi..adeiii..parah parah:p

isya said...

sampai buka suar?? hihihi

kelakar la suziey..

[-suziey-] said...

atty's:

hahahaa..rs nya xdela telan ngn biji..mkn isi dia jek..nyum nyum nyum..ekke:D

[-suziey-] said...

momguess:

wei ko siot..ni kalu ade ayu ni..mmg jadi sgt la umpatan ko itu..jadi blog lucah plak blog aku ni wei..panas kang:p

[-suziey-] said...

nasz:

hahaha..ntah la..tp mcm sedar..tp mcm xsedar..ha cemana tu..ekek:D

[-suziey-] said...

nana:

\
ha gn xtau..mmg mengganas kalu mabuk duyan tua..so hati2..ekeke:D

[-suziey-] said...

ash anas:

aah kan shira..malu kan bile kita tersedar balik ape yg kita merapu..isk kalu hubby layan lagi la malu btol..adeiii

[-suziey-] said...

isya:

hahahaa...aah sabo je la..aQeel pn syiok la ibu dia buka suar dia..dia mmg suka buka suar..angin..ekeek:D

ainanam said...
This comment has been removed by the author.
Ummi Salsabila said...

huhu.ngigau bkk suar..kuikui..
hubby ku sll ngigau..ngigau cite sal duit.haha..

Yan said...

ermmm mcm ade tp tak berapa igt

Mrs. Adz said...

gila lawak la ko ni..nasib lah suar aqeel yang ko bukak..kot2 suar ehem tu..aku tak tahu la..benda ape yang ko nak kira wei..lawak tul la..

E.L.I.Z.A said...

hahhaha lawak la akak ni..eli rs xpenah lak kena mcm tu..**sebab setakat ni xde komplen dr en.husband lg ;P

CINTAMANISZ Lite said...

Kahkahkah..gelak gulin2 akak baca citer suziey kali ni.
Apa punya mamai daaa? Letih sungguh ye..sian.

adda said...

hahaha.. penangan makan doyan ke? sgt haru.. tak penah pulak terjadik pd saya hehe

gee ryder said...

hahaha..lawak giler..

senang nak kira duyan tu sbrnye hehe

kak gee pn penah gak gitu..ntah pape ckp, bila ditnye sekali lg bru la cover line blk

PadNani~~{@ said...

:)) kira dahsyat gak ngigau nye tu..kes tak basuh kaki time nak tido kot nih..

ntah, hubby x pernah cite pulak nani prnah mamai camtu..x pernah kot:)

UmiDAnisH said...

Hahahaha... pecah perut ku baca entry mu ini..rasanya takpenah camni lagi kot.. hubby ku adala ngigau cakap pelik2.. nasib buka suar aqeel,kalau sdri punya camne? ahaksss..

CuTeMiUt78 said...

wakakaaka.. ko nak kira apa kat kat dlm pampers aqeel tu suziey..
ko ni mesti mabuk doyan lebih ni

[-suziey-] said...

US:

hahaha..yek e..waaa lagi dasat,..ngigau pasal duit jek..ekek:D

[-suziey-] said...

yan:

hahaaa..slalu camtu..dh laam2 mmg xingt la..ekek:D

[-suziey-] said...

mrs adz:

wakakaaka..cis...cam lucah jek..hahahaa..aku mabuk duyan ler..aqEEL plak dok nanges2 kan..hahha;p

[-suziey-] said...

eliza:

hahaa..cube eli tanya hubby eli..ntah2 dia lupe nk btau tu eli pnh ngigau..ekek:D

[-suziey-] said...

cintamaniszlite:

hahaaha..jgnla smpai guling2 kak..sabo je la..ekek:D

[-suziey-] said...

adda:

hahhaaa tu la..penangan duyan pnye pasal..mabuk dh smpai ngigau2..ekekek:D

[-suziey-] said...

gee ryder:

hahhaa..akk pn klako..haha..aaah sy pn pnh gk nk cover line tp lg merapu jadinya..ekeke:D

[-suziey-] said...

padnani:

hahhaa..dah basuh la kaki sblm tido..ekek:D ni mabuk duyan jek:p

oo xpnh kena ek..ntah2 hubby xpnh cite sbb lupe kot.//haha

[-suziey-] said...

umidanish:

hheheee..tu la..mabuk duyan pnye pasal..tah pape ngigau..ekekk:D

[-suziey-] said...

Cutemiut:

hahaha...aku pn xtau la nk kira ape...aku pn confuse gk ni..nape aku buka suar dia..ekekek:D

mama_umar said...

lawakla wehhhh!! seb baek aqeel x shishi

mummYaeesh said...

tu bkn ngigau tapi salah orang.. suar org lain kan yg uols nak buka tu??whoops.. bkn senang nak kira tp senang nak masuk..wakakakakakkakak

[-suziey-] said...

mama_umar:

hahaa...ade pampers..kalu shishi pn selamat lagi..ekekek:D

[-suziey-] said...

mummyaeesh:

cis..lucah no..

ummuabdullahsyaakir said...

Heheh luculah suziey bila time mengigau..eem penat sgt kot@ tidur tak basuh kaki dulu ke?

nurulzia said...

erk????hehehehe

[-suziey-] said...

UAS:

hahaha..xtau la penat ke ape..ekek:D

[-suziey-] said...

nurulzia:

hahaa..nape tu..ekeke:D

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio