Friday, July 31, 2009

tumpang tanya


Assalamualaikum..

pnh x korang alami situasi cam aku ni..
ni real scenario ok:p kisah mlm td..xsure kol bape tp dh lebih tgh mlm..

aQeel merengek sambil guling2 n akhirnya gedepek..kaki dia hinggap kt perut aku..adoiii..ok xpe..aku tepuk2 je sambil tutp mata soh dia titon balik..

pastu dia merengek lagi..aku buka suar dia..aku dgr hubby tanya “nape buka suar dia”…aku pn jwb “ntah dia..senang nk kira…”…hubby tanya lagi.. “sng nk kira? kira ape?”…aku…zzzzzzzzz..

pastu mcm bru trsedar ..rupenye dia nk susu daaaaa…nape aku buka suar aQeel??? @#$%^

aku mcm bermimpi tp sume yg aku ckp tu mcm logik dlm mimpi tu..padahal realitinya..tah ape2..xde kaitan lagsung:D
p/s: aku mabuk skang ni..kesan mkn duyan yg melampau2

83 comments:

Pija Madzlan said...

He he..bagi saya ni perkara biasa. Suami saya sll ingat telinganya kurang pendengran sedangkan sebenarnya bini dia cakap benda lain dari sepatutnya apa yang dia nak cakap...

aRe_uDear said...

wakakaaaa.. tue nampak gayernyer kesan terlebeyy mkn duyan lar tue.. mabuk tido ngigau... hahahaaa ;)

nenekrock said...

hahahaha
senang nak kira duit dlm pampers aqeel ke kak :P, akk mcm2 pikir ni\
nak plak mabuk2 tu...insyaallah bykkan minum air cap badak ehh
sejukkan badan, n mlm ni insyaallah lena titun

mama idzareef said...

lawak la ko suziey..muahahhaha..

Neeza.Areef said...

sempat ko ngigau suziey...

ko nk kira ape dlm suar aqeel wehhh

wakakkakakak

MiJa said...

mabuk derian ke ehem ehem...wakakaka kompem laki ko sakit perut gelak giler..haha lawak...lawak....

Nurhayati said...

hahaha ngigau la tu..
nasib buka suar aQeel kalau bukak suar bapak dia camne.. hahahaha
kira menda weh

Elena said...

ni kalu aku jadi aqeel nih mau je aku gedek lagi skali atas pewot ko.Dah tentu2 dia nangih tengahmalam tu nk susu yg ko pi buka suar dia tu watpe.Kok ye pun nak kira apekebende yg ko nk kira lam suar dia tu....

oli said...

kakakakakaka...
nak kira apa buka seluar aQeel?
kakakakakaka

macam kes suziey tu tak pernah berlaku...tapi saya selalu tengah malam cakap cina dengan sawsomi sebab otak tak berapa nak segar...

intanurulfateha said...

.hahaha nasip baek bukak suar aqeel
.wakakakaka

.errr aqeel nk dpt adik kot kak
.tu dah mabuk2 tu :P

zh-ena said...

ooo mcm selalu terjd kat ena gak..hubby ena ckp ena mcm mengigau jea..

bgn pastu belek2 umairah pastu tido semula..

pg esok tanya semula confirm ena tak tau aper yg ena buat..lupa la

mamaarifakeemaisy said...

hahaha..kelako tul, tergelak eden dibuatnyer..! ada ka nak kira..heheh.. waa kira dasat gk penangan mabuk doyan ni..ihiks..

Ieda Zakaria said...

kekekek..tu bukan ajer penangan duyan tuh..penangan keja kat opis sama tuh!!! heheheh

aCik Anie said...

ya ampunnn.. sempat lagi tuu.. tu aku heran naper plak si aQeel dah pandai tendang2 ni...

Hezesuze said...

fuh! sib baik ko bukak sluar aqeel kalo bukak suar en somi ko....pekes jdi...ekekeke

DYLA said...

hehehehe, nak gelak pun ada. truk mamainya mama aqeel ni.. ke aqeel nak dpt adik?

Unknown said...

xpernah lark cik suziey.. tpkan kelakar ler u nie.. xpeler main tido tue kot.. tue ler nasib seluar aqeel huhuhu

Fara_Adura said...

Kekeke.. nak kira ape yer? Hiks..:p

Seb ler suar aqeel yer..kekeke..im sorii..:)

Kesan doyan neh memang dahsyat oke..ekeke.. fara jarang mamai..hubby selalu camtu.. ngah2 tido.. Sofea..noo..noo.. kekeke..siap spiking no tue yang tak tahan tuh..kekeke

ArPeGGiOS said...

aku kekadang camtu gak..tapi lakiku selalu mamai masa tido...bila dia dah sedar aku gelakkan tak hengat.

Gieyana said...

kahhhhhhh! dasatnya penangan duyan..nasib baik x tendang hubby smpai jatuh katil..ni tido ada cuci kaki x?heeeeeeeee

dakgilachoc said...

kira berapa biji duyan dah telan kot...hahahahaha..mcm lawak pn ada..suziey ngigau kot...hehehehe..

attyfir said...

tu ar ..ko makan doyan ke..biji2 doyan sekali suziey ..sampai mabuk.

malinasiam said...

woit!!!!
kalo ko bukak suar c gebus
ahaksss
pastu ko kira pulak
tettttttttttttttt

nasz said...

wakakaka, mengigau tu...

Nana said...

hahaha..dasat gak ek klw mabuk doyan

Unknown said...

sitisifir 10:

hahaha..aah kan..tu la..mcm ngigau la..rs mcm btol dh ape kita merapu tu tp realitinya..tah ape2..ekeke:D

Unknown said...

are-udear:

hehe..tu la pasal..kesan dia dh mula nmpk..mkn duyan yg melampau2..ekeek:D

Unknown said...

nenekrock:

hahaaa..ape kejadahnya nk kira duit dlm pampers aQeel..hehe..tu la kena minum air cap badak..aah la kan..pnyejuk bdn..

Unknown said...

mama idzareef:

hehe...ni buat lawak tnpa sedar..ekeke:D

Unknown said...

neezareef:

hahaa..tu la yg aku tertanya2 tu wok..ape ek aku nk kira..ekeke:D

Unknown said...

mija:

haha..ehem ehem tu ape wei...sabo je aku..akdang kan aku plak rs malu sdiri bile mcm dh trsedar ape aku ckp tu merapu2..ekeek:D

Unknown said...

nurhayati:

hohoo..klau buka suar bapaknya xtau la ape jadi..hahhahaa...lucah tau:p

Unknown said...

alina:

hahah..seb bek ko bkn aQeel..ekeke:D ntah la wei..mamai giler..xpasal2 aku buka suar dia..hahaa:p

Unknown said...

oli:

hahaa..lagi dasat..lgsung xpaham ler kalu ckp bhasa cina..eekke;D

Unknown said...

intan:

hahaa..tu la..seb bek buka suar aQeel..ekeke:D xde la..bkn mabuk peknen..ni mabuk mkn duyan byk sgt..gasss penuh 1 bdn..ekeke:D

Ummi Shira (AshAnas) said...

ooo, ngigau ek... nak kira ape kak? shira slalu jd cm akak... slalu sgt kene perli ngn hubby... tmbh time bz kt ofis, mlm2 mesti ngigau hal2 keje... kdg2 dia buat tatau... skrg dia lg suka nk sembang time shira ngigau, aduh, malunye...

Unknown said...

zh-ena:

hahaaa..ngigau jgk yek..ekeke:D ye la..nama pn ngigau harusla xsedar kan..hahahaa:p

Unknown said...

mamalieyna:

hahhaaa..tu la..penangan duyan bole org mabuk kepayang..uik ape tu..hahah:p

Unknown said...

mama ayin fasha:

hahhaa..penangan keje opis kureng sket kot..duyan lebih berkosa..hahhaa:p

Unknown said...

cik anie:


hehehee..ya amponnnnn..amboih cam bibik plak gayanya:P

Unknown said...

hezesuze:

hahahaa..uish kak heze..mula la tu nk 18sx..ekekek:D

Unknown said...

dyla;

hahhaa..tu la..mmg mamai giler..sbb rs mcm dlm mimpi n dlm mimpi tu kita buat mende tu..

Unknown said...

eijam's famili.:

erkk xpnh ek alami situasi cenggitu..hehee..aku sorang je ke..ekek:D

Unknown said...

fara adura:

hahhaa..lagi dasyat..siap spekaing no no lagi yek..ekekek:D tu la kan..duyan ni memudaratkan btol..dh la sedap..ekekek:D

Unknown said...

arpeggios:

hahahahaa..sabo je la..sian laki akk kena bantai gelak..ahaksss

Unknown said...

gieyana:

hahaha..uish xde la tendang hubby..hehe:p sblm tido dh cuci kaki ler wei..ekek:D

Unknown said...

dak gilachoc:

hahaaa..kira biji duyan..see penangan duyan lagi..adeiii..parah parah:p

isya said...

sampai buka suar?? hihihi

kelakar la suziey..

Unknown said...

atty's:

hahahaa..rs nya xdela telan ngn biji..mkn isi dia jek..nyum nyum nyum..ekke:D

Unknown said...

momguess:

wei ko siot..ni kalu ade ayu ni..mmg jadi sgt la umpatan ko itu..jadi blog lucah plak blog aku ni wei..panas kang:p

Unknown said...

nasz:

hahaha..ntah la..tp mcm sedar..tp mcm xsedar..ha cemana tu..ekek:D

Unknown said...

nana:

\
ha gn xtau..mmg mengganas kalu mabuk duyan tua..so hati2..ekeke:D

Unknown said...

ash anas:

aah kan shira..malu kan bile kita tersedar balik ape yg kita merapu..isk kalu hubby layan lagi la malu btol..adeiii

Unknown said...

isya:

hahahaa...aah sabo je la..aQeel pn syiok la ibu dia buka suar dia..dia mmg suka buka suar..angin..ekeek:D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ummi Salsabila said...

huhu.ngigau bkk suar..kuikui..
hubby ku sll ngigau..ngigau cite sal duit.haha..

Yan said...

ermmm mcm ade tp tak berapa igt

Ummi Eisya&Amani said...

gila lawak la ko ni..nasib lah suar aqeel yang ko bukak..kot2 suar ehem tu..aku tak tahu la..benda ape yang ko nak kira wei..lawak tul la..

e.l.i.z.@ said...

hahhaha lawak la akak ni..eli rs xpenah lak kena mcm tu..**sebab setakat ni xde komplen dr en.husband lg ;P

ALoNa CintamaniszLite said...

Kahkahkah..gelak gulin2 akak baca citer suziey kali ni.
Apa punya mamai daaa? Letih sungguh ye..sian.

mamapp said...

hahaha.. penangan makan doyan ke? sgt haru.. tak penah pulak terjadik pd saya hehe

A.H.A.D said...

hahaha..lawak giler..

senang nak kira duyan tu sbrnye hehe

kak gee pn penah gak gitu..ntah pape ckp, bila ditnye sekali lg bru la cover line blk

Nani~~{@ said...

:)) kira dahsyat gak ngigau nye tu..kes tak basuh kaki time nak tido kot nih..

ntah, hubby x pernah cite pulak nani prnah mamai camtu..x pernah kot:)

UmiIzz said...

Hahahaha... pecah perut ku baca entry mu ini..rasanya takpenah camni lagi kot.. hubby ku adala ngigau cakap pelik2.. nasib buka suar aqeel,kalau sdri punya camne? ahaksss..

CuTeMiUt78 said...

wakakaaka.. ko nak kira apa kat kat dlm pampers aqeel tu suziey..
ko ni mesti mabuk doyan lebih ni

Unknown said...

US:

hahaha..yek e..waaa lagi dasat,..ngigau pasal duit jek..ekek:D

Unknown said...

yan:

hahaaa..slalu camtu..dh laam2 mmg xingt la..ekek:D

Unknown said...

mrs adz:

wakakaaka..cis...cam lucah jek..hahahaa..aku mabuk duyan ler..aqEEL plak dok nanges2 kan..hahha;p

Unknown said...

eliza:

hahaa..cube eli tanya hubby eli..ntah2 dia lupe nk btau tu eli pnh ngigau..ekek:D

Unknown said...

cintamaniszlite:

hahaaha..jgnla smpai guling2 kak..sabo je la..ekek:D

Unknown said...

adda:

hahhaaa tu la..penangan duyan pnye pasal..mabuk dh smpai ngigau2..ekekek:D

Unknown said...

gee ryder:

hahhaa..akk pn klako..haha..aaah sy pn pnh gk nk cover line tp lg merapu jadinya..ekeke:D

Unknown said...

padnani:

hahhaa..dah basuh la kaki sblm tido..ekek:D ni mabuk duyan jek:p

oo xpnh kena ek..ntah2 hubby xpnh cite sbb lupe kot.//haha

Unknown said...

umidanish:

hheheee..tu la..mabuk duyan pnye pasal..tah pape ngigau..ekekk:D

Unknown said...

Cutemiut:

hahaha...aku pn xtau la nk kira ape...aku pn confuse gk ni..nape aku buka suar dia..ekekek:D

mama_umar_maryam said...

lawakla wehhhh!! seb baek aqeel x shishi

watie wyyn said...

tu bkn ngigau tapi salah orang.. suar org lain kan yg uols nak buka tu??whoops.. bkn senang nak kira tp senang nak masuk..wakakakakakkakak

Unknown said...

mama_umar:

hahaa...ade pampers..kalu shishi pn selamat lagi..ekekek:D

Unknown said...

mummyaeesh:

cis..lucah no..

ummuabdullahsyaakir said...

Heheh luculah suziey bila time mengigau..eem penat sgt kot@ tidur tak basuh kaki dulu ke?

nurulzia said...

erk????hehehehe

Unknown said...

UAS:

hahaha..xtau la penat ke ape..ekek:D

Unknown said...

nurulzia:

hahaa..nape tu..ekeke:D

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio