Monday, November 23, 2009

demi suamiku yg terCINTA



Assalamualaikum..


hmm..msti korang expect ni n3 jiwang karat kan..huhu..actually..saat ni aku sdg berduka lara..my laling hubby admitted @ pantai med.ctre...br 2 hari lps aku diuji dgn perkara yg sgt menyedihkan dlm hdp aku..ape dia xyah la aku share kt sini..n now..hr ni hubby plk warded..btmbh pilu bila perancangan aku utk surprisekan hubby mlm ni 4 his besday xdpt dilaksanakan..ya benar..kita hanya mampu merancang..ALLAH yg maha menentukan..aku akur dan redha..



dgn ini trjwbla sdh (kalu ade yg tertanya2la) ke mana aku menyepi beberapa hr ni..nk taip n3 ni pn mcm xbrape nk ade moodnya..nk jenjalan umh kwn2 pn xterdaya..apetah lagi nk update kisah blogger's famili day..mana mgkin aku bisa melakukan rutin ku itu disaat suamiku sedang merana kesakitan..



ok la..fikiran agk bercelaru..pls pray for my beloved..smga Allah sihat sejahterakan suamiku ini..amin..amin..amin..



p/s: bhsa agk merapu..tp itu la lakaran fikiran aku skang ni..smga Allah tabahkan hati hambaNya ini..
p/s2: jgnla kita trlalu meratapi setiap dugaan yg Allah turunkan..kadangkala kita diuji dgn pelbagai jenis cabaran dan dugaan..kadangkala Allah memberi kita sakit utk kita sedar nikmat kesihatan, kadangkala Allah beri kita hdp susah utk kita bersyukur nikmat kesenangan..kadangkala Allah beri kita kesedihan utk kita nikmati kegembiraan yg Dia tlh aturkan dikemudian hari..setiap yg berlaku tersembunyi hikmah yg sgt sempurna ciptaanNya..

50 comments:

ArPeGGiOS said...

episod sedih aku dah lalui sepanjang minggu lalu. seperti entry aku.. dalam setahun 365 hari tak mungkin sentiasa ceria dan gembira. pasti ada terselit duka.

baru lengkap asam garam kehidupan. bezanya dugaan yang kita terima tak sama. semoga segalanya kembali seperti sediakala....

http://elliiyyelos.fotopages.com/ said...

naper dgn ayah aqeel?

Yen said...

suzie nape dgn asben ko? pape take care ek

zura@iwan said...

kwn...aku hrp ko tabah yer...stiap dugaan yg kita lalui ada hikmahnya...

aku doakan semoga hb ko cepat sembuh dr pyakitnye...

mama tisya said...

smoga hubbymu cpt baik ye...

AshAnas said...

sakit ape kak? semoga cepat sembuh... niway, congrats! aQeel top 13 baby in blue contest!

fatihah said...

semoga hubby akak cepat2 sembuh...
bersaabar ye syg..

Nurhayati said...

masyaAllah.. tabah kan hatimu wahai kawanku.
semoga hubbymu cepat sembuh yer.
keluarga lebih penting dari segala-galanya.
take care dear!

naurah makwa said...

hope hb akak cepat sembuh k

Ummi Salsabila said...

slm.suziey.lame tak singgah sini..lame xtgk aqeel.sori la aunty xbape sht skng.dah cun da blog suzie ni.anyway,hope asben suzie get well soon ok..take care..

Mrs. Adz said...

moga ayah aqeel cepat sembuh..dan buat suziey,tabah dan sabar k..Allah sayangkan kita,sebab tu Dia uji kita..moga aqeel satu family dapat hikmahnya kemudian hari ye..


take care..

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.kak!
.suami akak saket ke?
.semoga cpt smbuh!
.aminnnn~

ibu damia said...

sahabat....

semoga org tercinta mu cepat sembuh
semoga dikau juga tabah menghadapinya
sesungguhnya kita hanyalah insan ciptaanNYA....

amin..

lia said...

semoga husband akak cpt sembuh...

mamalieyna said...

herm..tabahkan hati..dugaan dtg mcm2 kekdahnyer..hope hubby cpt baik!! be strong ya..!!

niza said...

semoga hubby ko cpt sembuh...

CaMaRPuTiH said...

aku dah merasa dan aku rasa aku faham apa yg ko rasa. lebih perit dr tu pun aku rs... insyaallah.. mmg ada rahmat yg tersembunyi.

*Ujian ALLAH ini sangat indah.. percayalah*

ieda said...

moga hbbymu cepat sembuh..amin.

momguess said...

sory wey
aku baru tau nie
patut lah pagi tadik
aku cal opis ko xde
btw
take cre dear

h4ni3 said...

semoga husband suziey cepat sembuh. please take a good care of urself too. be strong!

neezareef said...

ko kena sabar suziey...ape pun semoga semua nye selamat amin..

isya said...

semoga ur husband cepat sembuh,
tabahkn hati ok..

CuTeMiUt78 said...

semoga ko tabah menghadapi setiap dugaan yg menimpa..
sakit apa suami ko tu.. ?? semoga dia cepat sembuh hendaknya..

adda said...

sabar byk2 ok. allah takkan beri dugaan pd kite kalau kite tak dpt menanggungnyer.. insya allah everything would be fine.. kitaorg doakan ok..

E.L.I.Z.A said...

hurmmm eli doakan hubby suziey cepat² baik seperti biasa..neway, wish him happy birthday..live life to the fullest

Hezesuze said...

oppss baru tau ni....my pray & doa 4 ur hubby n family.....

ada hikmah d sbalik kejadian....b strong ok...

ibu_umairah said...

harap sembuh your hubby seperti sediakala.......n for u sabar ok!!!

atty's said...

sabar ye suziey..semoga semuanya selamat dan kembali pulih seperti sediakala..ya allah ..semoga kau lindungi suziey & suaminya serta seluruh ahli keluarga beliau ..amin

Gieyana said...

moga somimu cepat sembuh yer...
Doa n tawakkal byk2 k..setiap yg berlaku tue ada hikmahnya k..b strong!

Intan said...

Intan pon doakan ur hubby cepat sembuh dr penyakitnya...

Do take gud care of urself too kay dear.

firahadifa said...

Suzie.. tabahkan hati.. semoga hubby cepat sembuh

Anil Wanina said...

suziey.. sabar ye... jaga diri sebaiknya..

ibuayu said...

semoga tabah melalui ujian dariNya

UmiDAnisH said...

alahai... suziey...

sabarla yer, setiap apa yang berlaku ada hikmah dariNya, bersabarlah dan redha..ku doakan sominya dilindunginya selalu..Insyaallah..

CINTAMANISZ Lite said...

semoga tabah. semoga suami suziey cepat semboh dan leh selebret besday bersama nanti...

semua tu ujian hidup. kita hanya merancang...Allah yg menentukan...

alfa juliet said...

harap abashah lekas lah kuar dari spital

wantie said...

aku doakan semoga en.asben ko cepat sembuh dan kembalikan keceriaan korang sekeluarga...

Mama Niza a.k.a hani said...

yerlah tabahkan hati suzie...
doa smoga hb cepat sembuh dr penyakit dia tu ek....
tu lah
disebalik senyuman ade cerita
disebalik cerita ade hikmahnya
redo, pasrah n tawakal sajer pada yang ESA.

Rozita said...

sabar ye suziey,
moga asben cepat sembuh

Mak Su said...

sabar ya suziey, sentiasa bertenang, moga tak ada apa2 ya.

Putra Mama said...

kite doakn husb suziey cpt sembuh dan bleh kuar spital dgn segera.. Amin..

gee ryder said...

semoga ur husband cpt sembuh...
pastu leh gi holiday celebr8 bday! hehe

mama_umar said...

get well soon utk hubby suziey, dugaan tgh dtg nih..byk2 sabar & doa k

zh-ena said...

selamat hari jadi utk suami suziey.

dan semoga cepat sembuh..suziey adalah tunjang kekuatan utk family suziey skang nie..terus tabah hadapi dugaan..

Nana said...

happy bezday utk hubby akak
semoga cepat baik k...

mama idzareef said...

pesal babe... hope semua ok.. insyaallah takda pape...

MamaDamia a.k.a Haiza said...

kami semua doakan semoga ayah aQeel cepat sembuh...

Dugaan datang tak mengira waktu dan ketika..

take care ok suziey

IbU aDaNa & aZhad said...

lo..pasai pa ngn abashahh nii..awat kak ina tak tauu..huhuh....hope sihat2 selalu...setiap kesakitan yg allah beri pada kita itu menandakan ALLAH sayang pada kitaa...

MiJa said...

hope everything will be fine..
smoga hubby cpt2 baik..

zueyie said...

selamat hari jadi aqeel..seoga sentiasa sihat dan ceria. jadi anak yg soleh yer, sejuk perut ibu aqeel .:)

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio