Tuesday, December 15, 2009

yg cute dan yg miut

Assalamualaikum..

alhamdulillah..Allah bg rezeki lg..dpt bende yg cute miut ni dr rina aka cutemiut ...ala yg anak dia nama mirul yg sgtla gebus itu..smlm smpai..thanks so much ye rina..smga persahabatan kita kekal abadi:)

IMG_3711
~ni la mende nye..paper klip..so cute ok~

hmmm..korang rindu x pd bdk kecik ni?huhu..aku pn rindu nk soh dia posing2..bz la katakn..insyaAllah..akn di usahakan jgk menyenap aQeel in action..tunggu ok:)







IMG_3693
IMG_3695

p/s: aQeel pntang nmpk kamera..dan dan tu dia posing gaya dia..smpaikan cctv dlm lif pn dia dok sengih2 posing..adeiiiii

21 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.hahaha aqeel ikut prangai akak ler tu ;p

momguess said...

kemana tumpah nyer kuah
kalo tak ke nasi kan
lalalala

mama tisya said...

aku dpt gk color merah..mmg cutemiut mcm tuan yg bg tu

alina said...

cik puan pejabat pos...

setuju beno ngan momguess tuh.
Udah aku anto invitation ke email ko ...suzieycomei@yahoo.com

** atie + farid + aisyah ** said...

comelnyeeeeeeee aqeel pakai kopiah...

isya said...

ada gaya model la aqeel ni..

Putra Mama said...

siap pose angkat tgn mcm nak azan lg tuh.. CCTV pun boleh yer.. ;)

mamalieyna said...

alahai bukan adiah tu je, kiut miut..aQeel pun kiut miut bangat nih! windunyer nak layan mata ngn pose2 comei si aQeel ni..senap la cepat2, tempek2 kt sini.. ^_^

AshAnas said...

dh thp gila kamera aQeel ni sampai CCTV dlm lif pun nk posing... haha..
Anas pun pantang nmpk kamera... klu tgk nangis2 kan, nmpk kamera je terus senyum, klaka betul... hehe...

AshAnas said...

kak, sgt cute miut paper clip tu... shira pun dpt hadiah mcm tu ms besday hr tu...

naurah makwa said...

cutenya benda alah tu..hehe..aqeel mesti ikut perangai mama dia ni..suka posing..huhu

CuTeMiUt78 said...

aahhaakkss.. udah sampai ya... harap skee la ngan hadiah yg tak seberapa tu.. ahaakkss..
aqeel memang encem dlm segi apa jua..
wah ni memang hover model ni.. smpi cctv pun dia duk sengih ya

wantie said...

comelnya... menang cutemiut la adiah tu.

ait.. si aqeel tu bertakbir ker? bagus bagus. belajar dari kocik kocik ni ler. bila dah besau leh jadi Pak Imam

ibu emy efy eqy said...

tak pe... biarkan je dia nak berposing.

lagipun wajahnya kan cute dan gebu!

rasa nak cubit2 je pipi aqeel.

Mak Su said...

maksu dpt yang kaler pink :)

amboi aqeel, berusaha! caiyuk caiyuk

Mrs. Adz said...

ala cutenye..macam wak je sekali tengok..hihi..aqeel ni ade ikut perangai mak bapak dia la ni..suka bergambar..

ibu damia said...

kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi....mestilah ikut acuannya kan...mmmmm..aqeel pakai kopiah papa yer...hensemmmm

alfa juliet said...

aqeel memang comel....

E.L.I.Z.A said...

haah windu la kt aqeel..ni mesti aqeel nk semayan niii...

Mila_ibu najihah said...

eee...comelnyer aqeel ni..hensem boy naa..

@>--ummi zahra--<@ said...

anak ko memang comel lah..cute jer aqeel pakai kopiah..

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio