Wednesday, January 13, 2010

solat ats meja??

Assalamualaikum..




pnh tgk org solat atas meja?????? ade tau org smyang ats meja..xcaye? tgk ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aQeel smyg ni amik wudhuk ke x? ekekeke:p




p/s: aisey..kocik plak gmbnya..hehe

35 comments:

Farra Dhelina said...

wahh pndai nya semayang..mirza baru bc doa je..( kekonon).. mulut je terkumat kamit..ntah ape tah dia baca..haha..

kak,cane nak besar kan gmbr eyh? aik tapi yg ni terkecik lah pulOokk hihi

♥ QaseH ♥ said...

halohalo tomey nyer aQeel....
geam nengok,,,

momguess said...

tang jari telinjuk tu xblh blah
hahahha

ibu damia said...

phewit...aqeel sembahyang yer....bagus2...gambar yg aqeel tunjuk telunjuk tu macam pistol nak menembak jer....ekekeek...

mama tisya said...

uiks atas meja solat ye...nasibaik tk jth....tisya kalo tgk org solat die ikut gk pastu kalo org nk sujud die plak nk pegang kaki..adoyai

MRS. K said...

camni la anak ibu...

Mama Niza a.k.a hani said...

hahahaha...nice,,,,
tgk tu leh lagi wat lawak kan...tengok jari aqeel tu nak tembak sapa tu...
emmmm fiqa pun tetiap ari sembahyang,,,yg pelik tu sure ngadap kiblat....moga allah jadikan anak-anak kita insan yg taat pada-Nya kan

Cik Anie said...

yg 2-nd last tu gayanya macam nak menebak jer..hehe..

Acha said...

oit... tang jari tu siyus nak tergelak tgk. kakaka...

good boy la aQeeL ni...

Intan said...

Alaa pandainya dia. Kecik2 dah pandai nak solat...sejuk je hati ibu ayah dia :)

P/s: Ye lah mcm mana nak besarkan gambar mcm yg suziey sllu wat tu ek?

MiJa said...

kehkehkeh atas meja tu!ibu dia x kasi sejadah kut...^^ gaya khusyuk tu dh ada..ehehe

isya said...

nak tembak apa tu aqeel? hahah
good boy, kecik lg dah tau cara solat ye..

naurah makwa said...

bijaknya si aqeel ni..kalau damia lak telekung naura nak dipakainya..

naurah makwa said...

bijaknya si aqeel ni..kalau damia lak telekung naura nak dipakainya..

wantie said...

jari telunjung tu... memang kelakor. cam nak tembak jer.

Tapi, tak per belajar pelan pelan. lelama pandai ler. mana tau besok besok leh jadi Imam plak.

mamalieyna said...

alala..comei bangat dk aQeel ni semayang, ats meja pun lepas tuuu..good2x..siap jari terangkat tuu..clever boy! ^_^

leadleedeea said...

haha..lead tergelak tgk aksi jari ala2 nak tembak tuuuu..

aqeel is sooooo sweet~!!!

iem said...

hehe sujuk mata tengok..

E.L.I.Z.A said...

heheheh tu la..part jari tu xleh blah..siap nk menembak tu ..adui lucu tp comel!

Anonymous said...

hahahah
bertuah punye ank

Hezesuze said...

haha cam pistol je tangan dia tu..hehe

wah clever aqeel ye..twoskan usaha ibu aqeel tuk jdkan aqeel anak yg soleh gtew

zura@iwan said...

lama2 tu pandai solat nih...anak yg beriman...

so cute haku tgk...hehe

PadNani~~{@ said...

Aqeel anak soleh..konsep Aqeel, x kira di mana anda berada..anda boleh solat:)

bijak2 ur teruna suziey..hafiy pun sama dok ikut apa ummi daddy buat..so, ummi daddy kna behave selalu:)

Ummi Salsabila said...

pandainye aqeel solat..bagus anak ibu ni..comel plak tu.

aufa th tiru kami solat.tonggeng2 je kt sejadah.huhu

Nana said...

hahah comeinye aqeel sama la mcm amia kdg2 suka gak smayang ats meje

Mrs. Adz said...

sejuk perut ko mengandungkan aqeel ni..dah pandai solat tu..tapi mcam pistol ke yang tangan tu hihi..tak pe,blaja dari ibu nanti ye aqeel..eisya pun suka nengok pic ni..eisya tunjuk kat tgn aqeel tu..

MamaDamia a.k.a Haiza said...

wah pandai nya la dak comei ni solat...jari telunjuk tu cam pistol pun ada gayanya tu....bleh tembak sapa2 yang takmo solat...hihihi

MamaDamia a.k.a Haiza said...
This comment has been removed by the author.
zh-ena said...

nak tembak saper tu aqeel

mummYaeesh said...

tu tahyat awal ke tahyat akhir..mcm nak g menembak jek..hahahaha!

Rozita said...

semoga aQeel jd anak yg soleh
amboi..tegaknya telunjuk

CintamaniszLite said...

tu..kalo dia sebut Allahhu Akbar camne ler tu..hehe.
Owh..akak dpt imejin pasal akak pun ada pengalaman 3 orang anak membesar bagai johan..kekeke..

UmiDAnisH said...

Anak yang solehh.. bagus..bagus..bagus... sejuk ibu perut ibumu aQeel

CuTeMiUt78 said...

uish.. siap solat atas meja tu.. eemmm tahiyat tu.. cam nak menembak je aqeel

Yen said...

suzie aku sgt suka dia tahiyat, cayala..lps ni aku pun nak amik gambar anak² aku solat la hehe

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio