Monday, February 22, 2010

pls help me

Assalamualaikum..



sprti yg korang mklum..hp aku kan ilang kena curi oleh pencuri durjana.. (aku xhalalkan setiap kredit & duit hasil jualan hp tu yg 'dia' gunakan dunia akhirat..mkn la duit haram tu)...since hp ilang..mstila ngn sim card pn ilang..makanya abis ler sume contact ilang..sooo..aku nk minta tlg pd sesapa yg ade no hp aku tu sms kan ler no hp korang yek..aku still no lama..aku dh amk sim card baru dr maxis centre...



ok tu je nk minta tolong..mekaseh yek..



fakta:
kejadian berlaku kt opis
rm15 kredit tlh ditrnsfer ke 1 no.tp xdpt dikesan no tu dr maxis log
msh di bwh siasatan polis



p/s: aku redha dgn kehilangan hp ni..aku anggap smpai tu je rezeki aku brsama hp tu..
p/s2: alhamdulillah..Allah gantikan dgn rezeki lain...dpt gk smbar 'apple-kena-gigit' :p
p/s3: thanks to rina for the lovely gift..ha nk tau ape tunggu ye aku load gbrnya..
p/s4: nk dekat famili day..smkin bz...cpt confirmkan attendance!

17 comments:

mama tisya said...

best ler dpt iphone..nanti kita sms no hp ye

** atie + farid + aisyah ** said...

ok... nanti atie sms no k...

zura@iwan said...

okiess...haku dh msge yer.....tq

mamalieyna said...

tu aa jodoh smpai sini jer ngn Hp lama tu eh, takpe dpt iphone baru lg best! ^_^

Hezesuze said...

alamak!
tu mesti org opis yg curik..haha
jaga2 bila da pakai iphone tu...huhu

will sms later...hehe

chugie said...

alahai..siannye.. sape lah yg durjana tu kn?

UmiDAnisH said...

huhuhu, best le dpt yg baru, iphone lg.. ada hikmah gak, tp si durjana tu memang patut kene hukum allah jek..panjang no tgn dia

firahadifa said...

ahahaha.. mula2 tak paham ape tu apple kena gigit.. pastu baca komen mama tisya baru paham.. huhu..

alfa juliet said...

geram kan bila barang kita kena curi..

ita cutevirus said...

aduyai suziey... siannyer...

awat tak sambar beri itam??? kan lagik menawan...

momguess said...

dpt hp 'apple kena gigit'
lagi best woooo

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

lawak tul baca "apple kena gigit" tu...congrat2..

p/s: tapikan ader terbaca beberapa entry blogger yg guna Iphone ni komen yg iphone ni ader masalah sikit...tapi tak pasti betul ke tak...

wantie said...

apple kena gigit??? wow best nyer.. yang ilang berganti lah ibaratnya tue...

kalau dah biasa ada HP, tetiba hilang mati akal gak dibuatnya.. ( kalau aku ler)

Rozita said...

huhuhu~bes dpt tepon baru

zh-ena said...

ok nnti ena sms no.phone ena erk

CuTeMiUt78 said...

sian ko kan.. takpe la.. dh dpt pengganti.. biar tuhan balas blk apa pencuri tu dah buat kan

ALoNa [CintamaniszLite] said...

maknanya suziey kenal ler pencurik tu?? Pempuan ke lelaki??
eii..kejinya..

Jaga ler apple ni baik2, ye..

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio