Wednesday, May 5, 2010

bunuh diri

Assalamualaikum..


hohoooooo..ngeri nya tajuk..mmg ngeri pn wei...ade ke patut sorang apek tua ni p dtg kat apartment aku utk bunuh diri..aiyooo..kot ye pn nk bunuh diri p la cari tpt lain..huhu


kejadian berlaku kol 12 lebih hari jumaat hr tu..eh apek ni pndai plak pilih hr jumaat ye nk bunuh diri..eh tp dia kaf**...mmg xheran la kan..mayat xditerima bumi or whatsoever..cuma aku harap semoga Allah melindungi kami sekeluarga dan seluruh muslimin muslimat kt situ dr sebarang gangguan yg xdiingini...amin


kesian tuan yg empunya compressor aircond coz tercabut dr kedudukan dia..menurut sumber dia naik ke tingkat 12 n terjun ke bawah..then kaki dia tersangkut kt compressor aircond dulu then baru jejak ke tanah..so most probably kepala terhempas dulu la..tp mgkin xpecah sbb momentum dia jatuh tu dh di-slowkan oleh compressor aircond tu..ecewah ckp bhsa fizik plak ni..ekeeke:D


hmm tu je la yg aku tau dan aku pn xnk tau lebih2..huhu...


p/s: haihhh..jgnla ade org Islam yg pendek akal mcm tu..bunuh diri bkn jln utk selesaikan masalah..nyawa kita ni bkn hak kita..kita mmg xde hak langsung nk bunuh diri sbb ianya milik mutlak Allah swt..sbgai hambaNya ktia kena jg amanat ni..sbb tu hukum membunuh diri adlh berdosa besar..Nabi pn xkan mengaku kita ummatnya..subhanallah..semoga iman sentiasa menebal dlm jiwa kita...


21 comments:

mama tisya said...

ngeri je dgr kalo bab bunuh2 ni....

synn said...

hari tu (thn lepas) pun ada org bunuh diri kat apartment sy...sabaq ja..mcm tk dak tmpt lain

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

zaman sekarang ni semuanyer tak pikir panjang....nak bunuh diri jer...ingat leh selesai maslaah ker???

ita cutevirus said...

eerkkk... ngeri!

Nad a.k.a MamaZakwan said...

kat kedah,
budak laki sekolah agama form 3 nk bunuh diri sbb putus cinta..hemmmm

firahadifa said...

adei... apekehal nak carik apartment, carik la bangunan tinggi lagik , klcc ker.. kl tower ker.. huhu

mamalieyna said...

uuiihh ngeri jer bunyinye!! tatutt..!

Alya said...

ngerinye la yer...jom join contest

sz | m.a.s.s said...

adehhh..pandai plak dia p cr tempat tinggi2...bukan penduduk umah suziey la ye...mengerikan...

Mak Su said...

aaa? nauzubillah..... ngeri

mama_umar_maryam said...

hishh..napeler die pilih aptmnt korg ekk..apala apek nih

unlisted_one said...

hisyk, nak bunuh diri pun jgn la kat kawasan orang tinggal, apeda. Tapi, eloknya, jgn la pegi bunuh diri,..apeda.

AshAnas said...

bunuh diri pun dosa kan... klu xmati, sia2 je masuk jail jugak...

adda said...

ngerinya.. mintak2 dijauhkan

10 said...

emmm... takutnya... teruk tul apek tu...

Nana said...

mati ke apek tu?hehe pndai lak dia pilih ari jumaat tp xde paedah utkd ia pon hehhe

atty's said...

skrg musim org bunuh diri ..je eh.

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

semoga kita tak berfikiran cam apek tua tu..amik jalan mudah utk mati...

E.L.I.Z.A said...

euwwww scary gileee...dorg ni mmg xde perasaan kot

momguess said...

huh!!!!
nak tiru ceter p ramlee kaaa
apek bunuh diri tapi dlm ceter tu aper pegang bendera!!!
seram siot
dah lah aku ni blh dikatakan
selalu gak g umh ko kan

ummuabdullahsyaakir said...

Moga allah tak bolak balikkan hati kita ni.

Ya Muqolibbaliqullub..Tsabit QAalbina 'ala dinik wa to'atik"

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio