Thursday, May 20, 2010

Cutest Baby Face Contest_By Mama_Aqish

Assalamualaikum..

hehe.btl2 marathon contest ni..yg ni lmbt lagi datelinenya..13 June..tp awal giler aku submit kan.hiks..ok cutest baby face contest was done by mama aqish...


sponsor bersama adlh:


so..here u go..my prince charming :)
pstt..mulut comot br lps mkn cekelat:D
nama anak: Muhammad Harraz Aqeel a.k.a aQeel, ibunya adlh [-suziey-] a.k.a ibuaQeel
umur anak: 2.5 years

aku terjah blog mama aqish ni mmg dh lama dh..senang ckp masa mula2 aktif jadi blogger tegar ni..n bertmbah kerap menterjah lps aQeel menang 1st place utk Cute Baby contest yg mama aqish buat..dan itu jgk merupakan contest pertama aku dlm arena blog ni..ecewah..hehe :)

ok i'm done! good luck my lovely prince charming :)

update: hiks..ade yg kata gbr ni lg nmpk baby face..hehe..so ni ler gbr yg aku pilih:D

p/s: bila masuk contest..bab pilih gbr la paling menyampah..sbb sumenye bg aku comel ..harus la kan..dh anak sdiri:p

5 comments:

El-Zaffril said...

Haish... ni yang tak sabar nak buat anak ni... weh... kau bikin lagi satu bagi aku... anak kau melepak macam mak bapak dia.... haish.... jeles2

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

ok lulus...kiter suka la gambo aqeel haq yang kedua tu...hu..hu...nampak macam keletihan tapi terpancar kecomelannyer..hu..hu...macam anak mat salleh la

mamalieyna said...

suziey..rasanya kalo contest baby face, pic bwh is better! pepun it's up to u! ^_^..chaiyok2x..!

Ummi Eisya said...

dua2 cun la..tapi aku lagi suka pic yang kat header tu..nampak tul cute dia..hihii

good luck aqeel..

mama zharfan said...

hensemnya ur lil prince!

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio