Monday, May 3, 2010

di pagi yg indah itu..

Assalamualaikum..

haiiii..u all dh bekpes ke? aku dh bekpes brsama en hubby yg kuchentai..ecewah..pepagi dh menjiwang..ekeke:p mood adlh sangap..satgi kena ngadap vendor..ade meeting penting..huhu..

okla..saje je nk tunjuk feveret bekpes aku..sesuai utk menambah kalori dan lemak tepu!

IMG_8248

IMG_8252

IMG_8255

~ni roti sardin yek..aku xgemar roti sardin.tp hubby menggemarinya~

IMG_8251

~milo kosong ais..no creamer no sugar..tp mamak tu xpndai buat..xkaww~

IMG_8253

~soya bean en aQeel..nk amik gbr air kotak pn dia yg dok posing lebih2..adeii..~

IMG_8254

~ha tau ke metro bile ni? metro hari yg ade nuffnang event ngn gatsby tu..ini menunjukkan n3 ni dh terperam lama dlm draft..ekekeek:p~


ok dh g buat keje..lapo ek tgk food? g la tapau..pastu mamam smbil buat keje..rutin yg aku sgt suka buat..hehe..tp 'kerja' aku tu adlh belayar di lautan intenet..ecewah:p


p/s: alhamdulillah..rezeki..dpt something from someone..tunggu next n3 ok..aku auto-published:D

12 comments:

malinasiam said...

ko occay gak mkn roti canai
aku pepagi ni makan nasik ngan aym masak lemak
xtau berapa tepu nye lemak kek badan nie!!!

Unknown said...

ermmm...memang terliur pun tgk roti canai ni..tapi dah makan nasi goreng ngan roti bakar lah..pagi2 lagi aleesya kejutkan cakap "bu..lapar nak nasi.."

ita cutevirus said...

suziey,
ita pon suke peram n3...
kihkihkihkih... roti canai?? alahai.. kalo makan roti canai, kene jogging 5km la pulak nanti...


kak ina momguess,
mak ai... nasik ngan aym masak lomak???.. aduyai...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sedapnyer roti canao itu.../nak tikit leh...

Sidratul Muntaha said...

arini aku nak mkn ayam kampung panggang madu.
yummy..
takleh tahe!!!

Unknown said...

momguess:

ko nk lawan aku ke membina lemak tepu??

Unknown said...

damia aleesya + ayyunie:

hiksss..pndai lag minta mknana ye..hehe

Unknown said...

ita:

hahaha..n3 peram berguna bila xde idea..ekekke:p adeii malsnya nk joging..hhahaha

Unknown said...

anje mama aqish:

hahahaa amik bau je la..eh ade bau ke dlm blog..ekkeke:P

Unknown said...

ayu:

amboih ko syioknye mkn..

mamaarifakeemaisy said...

lapo2x...lama tak pekena nih! :p

Mak Su said...

yezza.... layanzz :)

tapi mksu tak leh layan ais, mudah kembong, huhuhu

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio