Thursday, May 27, 2010

kalau dh hero tu kan..harusla main something yg adventure


Assalamualaikum..

haih..semakin membesar..semakin mcm2 hal dia buat..skang ni aku suka tgk tv dlm bilik..ntah ler..mgkin sbb dlm kediniginan air cond...baring plak di atas tilam vono yg empuk..ade plak comforter yg gebus..tu yg feeling abis tgk tv dlm bilik wlaupn tv nya kocik dr kt luar pnya..xkisah..ekeke:D si aQeel confirm la xbrani nya nk main sorang2 kt hall..ingtkan kot dlm blik xde toys dia ..dok diam sket la..layan tgk tv sama aku..rupenye idok..lg dasat bende2 yg dia buat menan..ats dressing table mmg clear la segala alat2 mekap penjagaan diri aku..cewah..hehe..perfume hubby yg botol beso tu pn dia nk main..kalu main masak2 elok2 xpe la jgk..ni dia suka main lambung2 masukkan dlm baldi..adeiii..agknya kenan nk jadi pemain basketball ni..ekekek:D


~bwh kotak tu baldi ok~

pstt..nk tau x..hr tu kan..aQeel beriya menangis2 minta kt aku something.. dia kata kan..nk beskal PV tiga..ha korang rs mende tu? hiks..pnya la sakit perut aku tahan gelak..rupenye dia nk beskal roda 3 dia yg dia main mase kecik2 tu..yg wrna merah tu..nape PV3? sbbnya dlm fikiran dia TV3 ..haihhhh.....adeiii..sabo je la:p

ha ni ler beskal nya..ekek:p

12 comments:

miera said...

haa.haaa.kelakor betol aqeel nie.. =) beskal pv tiga...

sz | m.a.s.s said...

hahaha..beskal hijo pun masuk dlm bilik skali...aqeel aqeel...ihiks

zue @ annaleeya said...

beskal pv 3??? lawakla aqeel... aunty pestime dengor tuh... heheh!!!

CuTeMiUt78 said...

addooii la hai..aqeel..aqeel.. macam2 hal dia ya.. gelak guling2 aku dibuatnya

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

sama cam balqis la ni suziey...cam2 hal dia wat...habis rumah jadik tongkang pecah...makin besaq makin nakal & kreatif...

mamalieyna said...

hahaha..budak2..mmg ada je akalnya..kreatif dan inovatif =P! PV3?..bijak2x.. ^_^

maszmadi said...

isk, macam2 la budak tecik yg smakin besa nie.. layan je la kan..

El-Zaffril said...

nasib baik dia tak mintak tayar 9... pengsan la kau

UmiDAnisH said...

hihihi, sama kes umidanish pun tengok tv dalam bilik je.. tp bilik permainan danish la.. so sukati dia la nak sepah camne pun dgn mainan dia.. ekeke same jela dgn dak aQeel tu erk..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

hahahahahahah..berdekah2 auntie katawa ni...basikal pv3...

cam tu lah suziey..budak2 ni memang sentiasa kreatif...ader ajer benda yg org tak buat main, dia buat main...

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.chacha pun mtk abah beskal baru
.die ckp beskal die da rosak
.huhuhu~

MamaDamia a.k.a Haiza said...

ingatkan benda lah PV tiga tu...ekekeke macam-macam la aqeel ni,

terserlah gaya boy aqeel tu bila main panjat2 atas kotak tu,isk siap buh atas baldi lagi....nak jadik stuntman ke aqeel?

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio