Monday, May 24, 2010

lunch dgn kesayanganku di tpt pakcik jual ayam yg pakai kot putih

Assalamualaikum..

hehe..dlm bz yg amat sgt ..dgn keje berlambak kt opis ni..rs mcm ilang semngt je..huhu..pastu dpt plak payslip..besela tu kan..every mth dpt je payslip..tgk..tu pn syarat je..tp ths time bila buka je mata ku terpaku..ouh aku bermimpi kah..bape byk bonus aku nk dpt ni (dlm hati bersyukur je la kan)...weeeee trus segar bugar n sgt bersemngt ingin membuat keje..poyo giler. hati sgt gumbira..alhamdulillah..rezeki dr yg Maha Esa..mndpt kenaikan gaji..right timing..bole berpoya2 di Sabah.. ok thats it..little bit pasl keseronokan aku yg Allah pinjamkan sekejap..apepun aku tetap bersyukur..

lunch td g mkn kfc wth kesayanganku..weeee..sgt hepi..hubby ade mc lagi n aQeel stay at home temankan hubby..so bw la aQeel dalan2 sket..ok layan je la gbr frm en apple aku ni ok:)

~bila soh posing je..lentok kepala dulu..~



~mine..share wth aQeel~

~hubby's...trpksa la amik OR coz tekak dia still x fully recover..~
~ours:D~

sekian..dah smbung buat keje..xleh ngadap blog lama2..


22 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sedapnyer...mana gambo ibu & ayah aqeel...nape cam sedey jerk muka aqeel tu

Farra Dhelina said...

nape tak mkn yg blckppr tu kak?? ;)

chekna said...

seriously...terliur sekejap tengok cheesy wedges tu... hmmm...sedapnyaaaaaaa.........

reitak said...

Pening jap pkir gerai mana nih pakcik jual ayam pakai kot putih :)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

wah...kenaikan gaji???? alhamdulillah..leh ler share2 ni..ekekeke..

tiba2 nampak terliur tgk KFC tu...

[-suziey-] said...

anje aka mama aqish:

hahahah ibu n ayah dia mls nk enteprem..ekek:D aQeel besela..kalu posing je buat muka sayu cenggitu..hahahaha

[-suziey-] said...

farra:

akk amik yg blackpaper tu farra..dia xde dh yg spicy biasa..sume blackpepper spicy..tp xmenarik sbb kerak dia xckp spicy la..

[-suziey-] said...

chekna;

hahaah gbr guna iphone pn bole buat terliur ek..ekekeke:p

momguess said...

huhhhh
tajuk
xagak2
yer pacik pkai kot putih ni sangat pandai mengoreng ayam
dan ramai sunguh customer nyer
tapi knp pacik pkai kot putih ni
cuma senyum dan diam
saya tidak pnh mendengar suara nya
anda?

[-suziey-] said...

reitak:

hahhaha pening kah..ekeke:p

[-suziey-] said...

damia aleesya ayyunie:


hikss..bole bole..meh turun KL..:)

haha tu la..dh lama sbnrnya xpekena kfc:p

[-suziey-] said...

momguess:

ye btl//sy pn sama seperti kamu..mmg tugas dia hnya perlu senyum dan diam..serahkan pd aBangla utk buat sume keje tu/.

E.L.I.Z.A said...

wat org meleleh la ptg2 ni huhuhu dh la lunch td mkn 3sudu nasi je huhuuh

wowiee syiok nye naik gaji...cepat la abis belajo..nk dpt gaji jgk =D

sz | m.a.s.s said...

suziey, dpt payslip dulu br bank-in gaji ye..kuikui..daku selalu dah habis gaji br dpt payslip :p

psst:aqeel, ok la pasni untie terjah kehepsi plak setelah berebut ngan kids ari ut ye...

alfa juliet said...

hihi sedap pulak aku tgk cheezy wedeges tu..laki aku jarang la nak makan kfc ni, dia kureng makanan segera....rugi kan..hehe

El-Zaffril said...

Wah... aqeel mmg suka kfc erk

mama tisya said...

wah bila dpt payslip kenaikan gaji trus gumbira kn...leh la kita gather2 mkn lg..lg rmi yg jeles...ahhahahah..tp jumaat ni cuti wesak..next jumaat la kita serbu ikano ke..the curve ke kn malina majuk plak...hahahahah

sedap nmpk aqeel dok main ais milo tu...mcm lama je tk mkn kfc...

mamalieyna said...

waaah surprise cenggitu best tu..tak terduga dpt kenaikan ye! Alhamdulillah bertmbh lg rezeki, tu maknanya kena tmbh rezeki kot lain lak tu, lg2 murah kang rezekinya..hehe..paham ka?..buat2 paham eh..hehe..aQeel boring takde kwn tu kan..bg la hint kt Ibu..hehe.. =P

*oooh merah pandanganku! kiut la die in red..wlupun muka masham.. ^_^
*behnye KFC..yummy!

mummyseri said...

hahahah baru bace tajuk tadi trtanya ada ke pakcik jual ayam pakai kot lagi :)..hebatt je pakcik tu;P

suziey..ahkak tekena..

silalah jwb tag ye ambil kt uma tau ;)

UmiDAnisH said...

alalla,comel je si aqeel tu jd model kfc.. bak umidanish sikit la aqeel ni

PadNani~~{@ said...

Hi Suziey,

rinduu nak terjah blog suziey n lawat aqeel n ibu.. moga sihat ceria selalu ye!

daaapnye KFC..windu nak mam. KFC kat Oman rasanye x sama..msia nye lg cedaap!!

wantie said...

ko jangan suziey.... aku dah berliur ni.. siap leleh leleh air liur ni...

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio