Tuesday, July 20, 2010

alhamdulillah..menang GA anje a.k.a mama_balqis

Assalamualaikum..

yeehaaaa....mood sgt best..pg2 dpt ucapan tahniah dr anje a.k.a mama_balqis..ingtkan menang ape..jenuh pk contest ape lg ek aku masuk..so tnpa berlengah trus terjah blog anje...wohooooo dia dh announce pemenang bertuah utk giveaway dia tu..sungguh tdk kusangka diriku bertuah...thanks ye balqis cayang..sbb cabut nama aunty..hiks..



~mula2 balqis dh cabut 3 url...then anje soh dia cabut slh 1 url dr 3 url tadi utk tentukan sape pemenang 1st prize..skali si balqis ni xnk cabut..dia nk url aku tu jgk..hehe..menjadi jampi serapah aku kt url tu..hahaha..just joking..apepun..thanks anje n balqis..~



~aku akn dpt 1 of these prizes..alhamdulillah..rezeki ~

19 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

hu...hu...yup macam jampi plak...kih2..tak nak lepaskan kertas tu..balik2 nak pegang kertas tu gak...pastu nak soh possing dgn url lain dia takmo...jenuh la..naik tension pun ada gak...ape2 pun tahniah suziey dapat yang warna hijau tu k..ada kura2..nanti kiter pos sekali dgn 2 lagik hadiah k...banyaknyer...tengah tunggu penaja pos k...anything kita inform k...terpanjang plak membebel

sz | m.s.s said...

wahhh murahhh rezeki suziey! :)

Farra Dhelina said...

bertuah nya akkkk..mmg rezeki ni..best2

taniah ye kak!

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

wah bertuahnya insang suziey ni dapat menag GA mama aqish hehehe tahniah..hadiah pun cantik hehehe

Nana said...

va..va..ko pun skang selalu je menang GA kan hehe bez2

akiratoriza said...

em jeles la tgk suziey asyik dpat g.a jek..

AshAnas said...

congrats... cantek hadiah tu....

mama zharfan said...

congrats! u are so lucky!!

Hezesuze said...

yeaaa murah rezeki lagi uols...huhu

mamalieyna said...

hang ni kan, menang saja tau suziey..mmg menjadi ja jampi serapah..ihiks..lawak ja! congrate! hikhik..^_^

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

reziki lagi dan lagi.....he he he h
aqish hint nak ngurat anak ko tu suziey....he he ..so, kena ler bodek bakal mak mertua kan

UmiDAnisH said...

waaa... tahniah erkk.. selalunyer bertuah je

e.l.i.z.@ said...

wowieee...syioknya! omedeto

Momma Mia said...

congrat suziey

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

to zanna: ha ah...balqis dah kenan dgn aqeel tu haq tu yang tak mau lepas2 kertas tu...hu...hu...peel anak2 kengkadang tu rasa tercabar jugak biler yang disuruh dia tak amu ikut...

fikaryna said...

wah..tahniah2..cute hadiah ..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

memang syok dapat menang hadiah kan...best2...

Ain said...

tahniah....

best tue menang banyak hadiah....

CuTeMiUt78 said...

tahniah tuk ko ya.. memang rezeki nak menangkan

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio