Tuesday, July 20, 2010

belack suweet

Assalamualaikum..

sape dgr sinar fm pagi smlm..lagu merapu mat saleh? smlm dia nyanyi lagu "belack suweet" read: black sweet....a.k.a hitam manis..ekekeke:D lawak giler..belack suweet..belack suweet..see no boring..see no boring..hahaha...senak usus aku gelak..

bila ckp pasal itam manis ni aku teringat plak pantun ni..hitam hitam si tampuk manggis..walaupn hitam kupandang manis..(eh btl ke pantun ni..) lebih kurang la..haaaa ckp plk pasal manggis..smlm aku belasah manggis ..ekeekeke:P tu sbnrnya msg yg aku nk sampaikan..hahahaha..pnyala jauh kona:p bkn manggis je..langsat pn ade..a day before plak pulun duyan..haihhhh lazat btl buah2an tempatan ni..hehe..

kt amik aura sket....






xsabar mau balik tepeng minggu ni..terbayang kan duyan je..xpuas blasah duyan ni..aQeel pn sgt menggilai duyan..pantang nmpk... "aQeel nk eat duyan..aQeel nk eat duyan"..haihhhhh..

13 comments:

IMAN'S UMI said...

Alaa...sedapnya manggis...dlu main kutip bwh pokok je, skrg nk kena beli la...

my-niezzareena said...

oooo sedaknyoooooo

mamalieyna said...

camno leh tertelan ayaq liuq time tgk gambaq si hitam manis ni ..eh.. manggis nih!..taun ni belum pekena..tu aa nak balik kampung gak...nak pekena buah2an tempatan fresh dr kampung! huhu..rasanya raya la baru balik ni..adooi lambatnyoo..!

Ummi Eisya said...

sodapnya..tapi dah puas makan..hihii

nieda said...

bestnya musim buah..kg mertua saya yg banyak dusun buah, tapi malangnya this year tak menjadi..maybe cuaca kot..owh balik tepen, sama negeri lah kita..

Sidratul Muntaha said...

klu kat kg bapka aku dulu
klu ade durian..
pulasan,manggis dgn duku mesti saing tumbuh n berbuah
dulu,klu nka manggis dgn durian,gi depan umah or sebelah umah jer
ahaha..
la ni,ilek
kena gi kebun.

zue @ annaleeya said...

mggu lepas masa balik umah PIL pon dah pekena si itam manis nih... makan duyan pon mmg tak hengat la... hahaha.... tp masih tak puas ati... kene balik lagi nih... ekekek..

mama_umar_maryam said...

oh manggis..gebunyee..huhuhu

Farra Dhelina said...

kecur air liur tgok isi mgis tuh! slurpppppp hehe

Nana said...

adoi..sedapnye peberet aku ni...

gee ryder said...

alamak, terliur ar tgk manggis tu..

suziey, jemput dtg bday party aqeel yer :)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

memang feveret mangis ni..lagi satu mata kucing...kalau hadap benda tu, sampai tak larat nak bangun...

CuTeMiUt78 said...

ahhaakkss.. ingatkan ko nak stoy mory pasal lagu merapu tu.. sebab sekarang ni sinar fm kan tgh adakan teka bunyi lagu merapu mat salih tu.. alkisahnya nak story mory pasal manggis yo

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio