Thursday, August 5, 2010

maafkan aku.....

Assalamualaikum..

huhhu..maafkan aku ok ....sbb membuat n3 ini..insang hatiku sgt teruja mau berkongsi kelazatan buah2an tropika yg ade di mesia ini..erkk..ok dh stop merepek..

well..alhamdulillah..selesai dh aktiviti membelasah buah2..hehe..spesifically buah DUYAN:D ok la layan gbr..few frm iPhone n few lg ihsan org yg bw kamera:)

~menikmati kelazatan DUYAN dan buah2an lain smbil mencuci mata mengadap CM..cuaca pn mendung jek..~

~part of longgokan duyan~

~kurang teruja sama belack suweet ini..hehe:p~

~wth kak azie..dia ni PA CIO..sgt baik..aku rapat ngn dia sbb dia dua kepala ngn aku gk..hehe~

~haih..sape la candid ni..seb bek jauh..xterserlah sgt la kegelojohan aku tu kan..ekeekek;D~

~ade KFC jugak..~

~dan pizza..weeeee....~

~ni je aku amik..pizza = 300++kcal, KFC =200++kcal..hmmm...~

 

~bercanda di tepian pantai..ekeekke:p baekkk pnya port~

ok..tu jek..sekian terima kasih:D alhamdulillah..syukur pd rezeki yg Allah bg utk hari ni..

p/s: total biji duyan yg aku telan..20 ulas...belack suweet 3 bijik jek..sbb nk ilangkan rs muak duyan..ekekeke;D moktan 2 biji..takat nk rasa:D n now aku dh terasa panas 1 badan ni..dok dlm ekon xyah pakai shawl dh..haihhhh..penangan duyan..esok mkn serawa duyan plak..adeiiiiii..

22 comments:

Ain said...

hohoho..... manyaknya belasah durian Yang oiii....

tak minum air dari pangsa doyan tu ke? petua orang tua2 untuk elakkan panas badan.... hehehe

ain pun baru lepas makan2 dan belasah buah-buahan kejap tadi....

ngantuk kekenyangan dah ni sampai malas nak wat n3...

huhuhu....

Me_Lina said...

org tua2 kata... bila makan durian.. kena ada manggis jugak.. nak lawan panas durian tu... perh bestnyer duyan... meleleh!

♥MAMA♥ said...

mak aiiii 20 ulas tuuu,tabik arrr kat suziey! k.da semalam pekena 4 ulas pun dh nk naik surrender ;-( hihiii apapun mmg best arr tgk korang mkn,berpesta tul ;-)

Huda said...

alahai sedapnye doyan tu..kat perak ni pun tgh bnyk jualnye..maila sini belasah same :)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

belasah sampai lebam tak...

ayu ngan hubby memang tak akan makan durian kalau hari keje..katanya takut bau mulut masa mengajar...tak pun sendawa bau satu kelas nanti...hehe

az rina a.k.a jaijina said...

wahhhh, bestnye suziey..ala, tetiba plak perot kite ni lapo le pulok, hehehe..

balik nnti kena carik pizza, tp mesti hubby tak kasik, huhuhu..

mummy_ayu said...

uish..bestnye..tu yg ko sorie tu..yum yum...

iem said...

hoho banyaknyee belasah durian..
mehlah hantar kat sini skit..hehe

Farra Dhelina said...

amboiii..bestnya kak!!

* jg2..duyan tu pon ade kalori hiks

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..sedapnya durian.tak puas lagi mkn durian.br sekali beli..huhuhuhu

ch@ said...

pergh, superb sungguh. cayalah suziey, nasib tak terjun sungai.

10 said...

wakakaka... sekali makan 20 ulas ya kak suziey... mau x panas badan tu... macam2 makanan ada... bestnya tgk depa makan ramai2 camtu...

Hezesuze said...

mak aiii beshnye melantak duyan...

maslinamansor said...

tue dia... 20 ulas... memang hantu durian la nie...

Xpe, makan banyak2. Lagipun dah nak puasa. Kasi can sikit... :)

Sidratul Muntaha said...

ade org mlm ni tido tak berbaju ler gamaknya malam ni..
panas..
ke sebab malam jumaat?!
ahahaha..
aku tukang gelak jer..
hihihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..byknye duyan tu..
blh tahan lah suziey leh telan 20 ulas..klu lily nk abiskan seulas pon bercinta dulu..hehe.. :)

Rozita said...

geram tengok buah manggis tu

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

sangat geram tgk durian kat tapak tangan suziey tu..kita sama2 hantu durian la..kena jumpa la next season durian..belasah sama..wif adini, didi and aqeel!...hehehe

ALoNa Cintamaniszlite said...

burp...

suziey..hang makan buah..tak leh celen akak ler.
akak leh hadap 10 biji duyan sekali hadap, sebesen mutan, sekilo langsat, sebakul manggis...hah!! kau..
punya besar perut akak utk sumbat buah2an..Sbb akak ni mmg antu buah, ngee

psst; kan ada petua utk kurangkan panas badan bila makan duyan tu..
ala...yg taruk air mineral @ air masak putih dlm pangsa duyan tu ler.
Selalunya..ok ler petua ni. hehe..

ibu_Arifa said...

aduh..sedapnyer dapat makan durian byk mcm tu.. rezeki jgn ditolak betul tak? hihihi

mamalieyna said...

gila durian betoi nih! mau panas 1 badan..hohoho..

e.l.i.z.@ said...

skali mkn ke 20ulas tu? ya ampun mmg byk tuhh..belum campur mknn lain lagi tu..byk kalori tu syg oii..

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio