Monday, September 20, 2010

balik kampung kampung

Assalamualaikum..

haaaaa..jgn ingt aku salah taip ok..btl tu..gandaan kampung means byk btl kampung yg aku balik..erkk pening plak aku..ekeeke:D ok camni..aku balik kmpung ke taiping dr KL..so dari taiping balik kampung lagi ke beruas plak..haaa kan balik kampung kampung namanya..hahahahaha...kesian korang pening bersama aku:p

emm kami gerak agk lewat..dlm kol 2ptg..lps lunch kt umah kenduri..baru gerak balik beruas..umah tok hubby..pun xbyk gbr kami bertiga..eh bkn xbyk..mmg xde lgsung gbr kami bertiga..hanya ade aku+hubby, aku+aQeel dan aQeel only..hmmm...most of the piccas hubby yg shoot..mood aku nk menembak agk ke laut la..aku lebih tumpukan perhatian pd kuih muih dan segala juadah raya..hahahahaha:p

~ouh gbr ni je yg aku snap:D~
~haha..korang jgn tensen layan gbr bunga ni ek..aku saje nk meramaikan membanyakkan gbr..ekekeek:p~

~ok ni kt umah kenduri..sebelah aku tu MIL kesayanganku..hehe..~
~aQeel n adam..ank SIL aku..~
~sepupu aQeel ni je la..haha..xramai kan..maklumla..ipar duai aku sume muda2 belia..tu yg xramai lagi..akn dtg berkembangla lagi..hiks:p~
 ~aQeel posing ngn atuk~
~last but not least..merpati dua sejoli..ekeekek:p..haih..baju tu mcm besar je..hahaah..ayat prasan kecik:D~

p/s: sambung esok plak..

18 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

heheheh! beraya tepeng ngan bruas rupenyer :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

suziey awat muka aqeel berbintat2...mesti kena gigit nyamuk ek...orang kulit putih kalo merah sikit je dah nampak...so sweet la aqeel ni...mana lagi gambo pakai baju melayu

zura@iwan said...

best la blk kampung kampung...hikss..

basikal tu mcm tokwan aku punye...basikal tu la kenderaan tokwan aku ke mn sj dia pegi....hahaha...x penat pon duk kayuh smpi ke pekan...hehe

Ain said...

tengok pose suziey kat pokok tu teringat kenangan kat pantai beberapa hari lepas....

hubby ain tak sporting langsung bini dia nak bergambo bawah pokok kelapa....

huhuhu....

mamalieyna said...

sukanya tgk pic aQeel ngn atok ats beskal tu..berfungsi lg beskal camtu eh..^_^..klasik!

3 hero jerlah buat masa ni ye..apa lagi, masing2 kenalah buat sesuatu, tmbh lagi..meriah la sket tahun2 depannye raya..hehe..

*ha'a baju nmpk besar sket dr pokok =P..apa kaitan?..hehe..sesaja je..jgn maraa...sweet!

Iman's Umi said...

Klu gitu sifirnya, sy kenala tls balik kg kg kg kg (brp byk x tau)...sbbnya beraya di rumah kakak2 yg kg2nya berlainan dn tidur di rumah dorg msg2 semalaman plus umah mak mertua lg...tp btlla suziey, ry xde mood nk amik gmbr...sy pn xde gmbr ry.

mummy_ayu said...

wah..seronoknya balik kg...

Farra Dhelina said...

vavavavaaaa..baju tu nmpk besar :)

Mak Su said...

taiping? suziey berjiran ngan paksu chot ker? ;)

Hezesuze said...

yelaaa uols ada kampung kampung kan...kene arr terjah yedok?? hehe

weols ni jek duk celah klang tak gerak2 pun kemana2 huhuhuhu

pepun cantik baju ko tu suziey..cam pelangi lak..kalerful...ngeee

ilahjy said...

kalau kak ilah kan.. gmbr cucu dan tok wan tu kak frame kan seeeebbabb gmbr tu terlalu cantik dan terlalu simbolik.. kak terharu terkenang masa kecik dibelai tok dan wan.. dr usia 9bulan kak dijaga sampai kawen..

Ummi Eisya said...

cantik pic last sekali..mcm filem hindustan..hihi...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

auw cakk....amboi main cak2 di bawah pokok yerk
suke arr tengok aqeel gambar naik beskal ngan tuk....

haszuraidah ishak said...

eceh..eceh..sukerla gambo merpati sejoli tuh, cam baru2 nak ngorat..ihihih

lily azliyana @ mama zara said...

suka ngan gmbar aqeel n atok atas basikal..cun giler..heheheh

nway, slamat ari raya suziey..meriahlah semula blog ni after raye yek stlh sebulan berhibernasi..=)

nieda said...

plg setimental gambar aqeel dgn atuk dkt basikal...

cantik gambar

mama rifQy said...

alahaii..ngn atok..shanteq

♥ QaseH ♥ said...

awat aQeel posing atas beskat cm tu,,,tkot kerw

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio