Tuesday, February 1, 2011

LIVE frm PANTAI

Assalamualaikum..

alhamdulillah hari ni aQeel dh bole discharged..syukur demam dh ok cuma flu je ade lagi..n kahak pn ade sket..suara serak2 jek..maybe kesan amik neb tu..so sume kahak n hingus cair..

today baca paper sana sini news pasal rusuhan di Mesir..ujian utk diriku jugak..kalau mmg ditetapkan rezeki utk ziarah Mesir masih milik aku..insyaAllah dptla..tp andai tiada rezeki utk kami..aku redha..aku yakin akn setiap ketentuanNya adlh yg terbaik utk setiap hambaNya..kt hanya mampu merancang..selebihnya tawakal pada Yang Satu..

smga rakyat Malaysia di Mesir akn slmt keluar dr Mesir dan dilindungi Allah s.w.t..amin..

17 comments:

momguess said...

moga aqeel sihat
dah insyallah
rakyat malaysia di mesir selamat
kalau dh ditentukan oleh NYA
ko ke sana
maka ke sana lah
tp jika sebalik nye
mungkin ada hikmah lain

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

cepat sembuh yea aqeel cute..mmg musim demam skang ni..

doakan yg terbaik tuk mereka di sana yea suziey baca berita mmg sian kat diaorg..semoga semua selamat..Amin

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

moga aqeel cepat sembuh yaa amin

nieda said...

get well soon Aqeel.

Malam tadi tgk berita psl Mesir ni teruk juga. Moga semuanya selamat

AshAnas said...

semoga semuanya selamat....

Fieza79 said...

moga2 tak ada yg buruk berlaku kat sana kan...tak kemana dh kalau rezki suziey kan...

syukur la Aqeel dh leh kuar wad...

ita cutevirus said...

hope aqeel sihat..

suziey, mungkin belum sampai rezeki suziey nak ke sana.. inysya Allah, akan ada...
elok kita fikirkan keselamatan diri kita..

wantie said...

alhamdulillah.. ko berfositive thinking. mcm tu la kan. kita harus sentiasa redha dengan ketentuan allah..

Andai kata perjalanan ko nanti selamat aku tumpang bahagia. Andainya sukar, aku turut berduka.

Harap harap nawaitu yang baik akan selalu dirahmati allah. semoga apa yg ko rancang berjalan dengan lancar. amin.

Mama Zharfan said...

moga2 cepat reda lah rusuhan tu..risau dgn nasib msian kat sana ..

MamaYatie said...

alhamdulillah aqeel dah sembuh..terlepas cite sebenarnya..bz sket this week!

saya doakan semoga Allah permudahkan urusan suziey..amin! insyaallah, kalo dah janji Dia ada rezeki suziey & suami..akan sampai la tu..cepat & lambat jer..kalo belum tiba masanya..redha la..

Gieyana said...

syukur Aqeel dh makin ok..aperpon moga yg terbaik milik kalian k! Tawakkal byk2..

Moga Aqeel cepat smbuh k!

AyuArjuna BiGoshh said...

moga aqeel cepat sembuh ya

mama_umar_maryam said...

alhamdulillah,klu dh blh discaj tu dan dok kt umah mmg xdpt nk ckap perasaannye..insyaAllah hrp2 by time korang g sane dah aman

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

alhamdulillah aQeel dh sehat..skrg mmg musim babe esp. budak2 yg dok nursery...senang benor dijangkiti virus..take care aQeel!

Hezesuze said...

oh tengok tajuk ingat gi holiday @ pantai...hehehe lupa lak yg aQeel still admit kt pantai ye huhu

insyaallah ada rezeki uols sekeluarga ke mesir tu...hope sumenye under control & dilindungi ALLAH swt hendaknye...amin

mummy_ayu said...

alhamdulillah aqeel dah kuar..
ye la..hrp2 semua ok sebelum ko flight nanti...

Farra Dhelina said...

ha aqek warded ke kak??? baru tau..dh sht ke??

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio