Tuesday, May 10, 2011

LIVE frm Kuching

Assalamualaikum..

alhamdulillah slmt dh touchdown kt kuching ni...tp xjmpa lg miow yg beso itu..ekekek..

dr awal journey kami diuji oleh Allah..nyaris2 trlepas flight..dh last call dh kami smpai..byk sbnrnya dugaan lain..later aku story in detail..aku brsyukur dgn ujianNya..Dia xnk aku lupa utk sntiasa mengingatiNya dan memohon dariNya..Allahuakbar..

okla now tgh rest2 dulu before mula menjelajah..aQeel pn tgh caj bateri tu..hiks..

will be back on sat...daaaaa:) muah...thnx to all readers for visiting;) ive got SOMETHING for my luvly readers...stay tune!


[-suziey-] from my iPhone

23 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya pi ke kuching plak...beli ole banyak2 tau

~Siti Hajar~ said...

Sdg cuti2 msia yer..bestnyer..

Slmt Bercuti suzie!!!

Sz said...

jangan lupa pekena nasik ayam penyet raja!

MRS. K said...

yeehaaaa..... cuti2 lagi..

atty's said...

selamat bercuti ziey..

mama_umar_maryam said...

wahh kitak dah smpi kuching yaa...hv fun weh! tibe2 tingat kt maksedare aku kt situ..

Zue AnnaLeeya said...

selamat bercuti suziey...
sonot jln2 kt kuching erk..

Ya ALya said...

happy holiday....

mummy_ayu said...

happy holiday dear!!!
have fun & take care!!

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

wah org tu dah sampai kuching...happy holiday !!

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

wah org tu dah sampai kuching...happy holiday !!

ZanaNordin said...

wah
cuti2 ke sarawak yek suziey
bestnya

Mak Su said...

selamat bercuti dan salam ceria :D

fa10 said...

eh, tahu2 dah smpi kuching cik puan ni...
ada FM ke utk kami? ekekeke (tiru gelak suziey)

Cik Wanie Ghani said...

wah dah sampai ke Kuching yer,
wanie dah lama x ke sana,
last ke sana thn 2009,
rindu nak ke sana...

etiey.com© said...

wah berholiday manjang je cik kak.. happy holiday yer

Mama Zharfan said...

beshnya holiday2 tu ;)

Nadiah Sidek said...

bercuti ek? have fun! :)

Nana said...

epi oliday..
tugu kucing tu yg plg beso dekat2 ngan otel kat waterfront tu apa dah nama otel dia lupa dah warna coklat tu klw tak salah
ada 2 patung kucing xjauh dari patung beso tu tp kena naik kete la..

apa lg nk pesan?kek lapis tu better bli kat afifi tau..dayang salhah tu pemes je lebey bese aku bli mesti ada yg berkulat tu hangin tu

Nana said...

ayama penye raja paling pemes..
mee kolok, ayam pansuh, laksa sarawak, umai tu menda2 yg wajib cuba...

mamaacha said...

wah suziey...kejap2 dh ada kat situ...jap2 dah ada kat sini.....tgk2 dah ada kat Kuching plak......enjoy ur holiday.....kita nak gi July nnti

mamalieyna said...

Alhamdulillah sampai jugak...syoknyee... ^_^

♥MiZz-siHa♥ said...

hapy holiday!!!

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio