Sunday, May 15, 2011

update lagi: LIVE GA frm suziey.com

assalamualaikum..

alhamdulillah dh slmt blik ke home sweet home..syukur pd nikmat dan rezeki Allah Taala:)

good news..ade pertambahan sebenier mcm gbr kt atas ni..

6 lucky follower akn dpt FM..3 lucky follower yg sudi buat n3 GA akn dpt FM dan sebenier gbr kt ats tu..2 dari 6 yg bertuah tu plk akn dpt kek lapis sarawak;) 

so aku nk extendkn dateline ke hari rabu 18hb mei kol 2pm

p/s: cabutan berasingn utk yg buat n3 akn dibuat utk cari 3 yg bertuah dan 2 org yg bertuah dpt kek lapis adlh dr 6 follower yg bertuah termasuk yg xbuat n3..cuma yg buat n3 dpt extra 2 nama utk cabutan..phm ke ni??aku pn mcm xphm dh..ekekek..kesimpulannya 9 org follower bertuah pasti dpt FM..hehe

p/s2: ade kesilapan teknik sket..sbb tu gbr keluar dulu without details..ekek..sori yek:p

[-suziey-] from my iPhone

6 comments:

yangbaik said...

nak komen apa lagik.... aa... senarai nama dah masyuukk ker?

ALoNa CintamaniszLite said...

Best laa suziey..ramai suka menjoinkan diri dlm GA yg suziey anjurkan..hebat betul..kan..

Hmm..akak tak penah menjoinkan diri pun dlm GA/contest kengkawan blogger ni. Lagi ler tak paham syarat2 GA suziey yg terbaru ni, kahhh..

tiefazatie said...

owh..ok..ptt la td ad apicture je..hihi

Adyshariz said...

welcome home suziey...mesti penat br blk dri jalan2..kalau ada rezeki insyaAllah FM tu sye punye..hehe

notti netti said...

ngeh, ngeh ngeh

::CIK LYNN:: said...

xsabar nk tgu...=)

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio