Friday, June 3, 2011

alhamdulillah..dh 5 tahun usia perkahwinan kami..

Assalamualaikum..

syukur ya Allah..dlm xsedar dh 5 tahun ikatan perkahwinan ini..aku bersyukur di atas segala nikmat dan rahmat-Mu..semoga ikatan suci ini akn kekal selamanya hingga membawa ke syurga..semoga dgn izin-Mu aku akn menjadi bidadari syurga utk suamiku..aku mohon pada-Mu, agar Kau lindungi lah mahligai bahagia kami dan limpahilah kami dengan rahmat-Mu, kurniakan kami rezeki yang Engkau berkati dan Engkau redhai..kurniakan kami kekuatan dalam mengharungi segala dugaan di dalam rumahtangga ini demi mempertahankannya seperti yang Engkau syariatkan..



semoga amanah yang Kau berikan kepada kami akn terbentuk menjadi anak yang soleh dan pelaburan akhirat kami ini akn memberi keuntungan buat kami di 'sana' nanti..insyaAllah..


cinta tanpa agama membawa kehancuran, cinta berlandaskan agama menjanjikan kebahagiaan yang diredhai di dunia dan di akhirat.. :)

42 comments:

MRS. K said...

selamat ulangtahun.. moga bahagia selamanya..

♥Mrs.Eady♥ said...

selamat ulangtahun yg ke-5.
semoga berkekalan sehingga akhir hayat,amin insyallah..:)

sarah-najwan said...

tahniah suzi
semoga kekal bahagia hingga ke syurga firdaus...

::Mamalyna:: said...

hepi anniversary! semoga bahagia selamanya...

Cute MuM said...

selamat ulangtahun yang ke-5..
semoga berbahagia disamping keluarga tercinta..

fiza said...

Happy 5th anniversary suziey. Semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa ☺☺

mama tisya said...

happy 5th anniversarry..smoga berbahagia hingga hujung nyawa

**sama thn kita kawin cuma berlainan bln je..aku bln 8 nanti

maslinamansor said...

selamat ulang tahun suziey. Semoga awak sentiasa berbahagia hingga keakhirnya. Amin :)

MrS. F!zA said...

semoga kabahagiaan yg dimiliki kekal hgga hujung nyawa.. aminn..

Gieyana said...

Happy Anniversary yer sahabat..moga kebahgiaan milik kalian sehingga akhir hayat..

happy for u!..

Ieda Al-Habsyi said...

tahniah suziey, semoga bahagia selama, jujur ieda kagum dengan suziey sefamily, besttt! :)

Sidratul Muntaha said...

happy anibersari chief potong.
moga Allah memberkati kamu dan org rumah.
amin..
samalah plak arini.

@e_da said...

semoga suzi dan suami diberi kebahagiaan hingga akhirnya... selamat ulangtahun perkahwinan ya...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Happy 5th anniversary..
Moga kekal bahagia selamanya..amin..

~Siti Hajar~ said...

Sweet couple!!!

Sga bahagia hga ke syurga..

mummy_ayu said...

happy wedding annivesary dear..
semoga bahagia selama2 nya..and semoga cepat2 kasi Aqeel adik..he he he.
jumpa lunch nanti..

IntaNBerliaN said...

Alhamdulillah.. semoga berbahagia selalu

OneSimpleMother said...

selamat ulangtahun perkahwinan.. semoga berbahagia hingga ke akhirat sana. ameeeen.. :)

Zue AnnaLeeya said...

selamat ulangtahun yg ke-5 buat suziey dan suami...
smoga hepi dan bhgia sentiasa hgga ujung nyawa... aminn..

syanasaid said...

semoga korg bahagia selamanya
:-)
hepi anniversary

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

selamat menyambut ulang tahun ke 5..semoga hubungan suci ini akan kekal selamanya..aminnnnnnn

Huda said...

slmt ulangtahun perkahwinan kak suziey :)

Ummi Eisya&Amani said...

dekatkan date kita..hepi anniversary suziey..amin utk doa ko...

mana cite aqeel..senyap aqeel skrg..

chekna @ mama ziyad said...

happy anniversary.. moga berbahagia ke akhir hayat..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

semoga bahgia hingga akhir hayat~~~`

ann @ hatiberbunga said...

happy anniversary.. moga bahagia hingga ke akhirnya.. amin..

mamaacha said...

Tahniah suziey......Semoga berkekalan hingga akhirnyer...samalah kita...saya last month yg ke5 jugak

MamaYatie said...

happy anniversary suziey & suami! semoga both of u sentiasa dimurahkan rezeki & dirahmatiNya selalu..amin!

momguess said...

hapy anibeSERI

ibuayahdamia said...

aminn..moga2 aka terus berkekalan hingga ke syurga..

mama_umar_maryam said...

kami doakan dan aminkan doa2mu ;)..heppy 5th anibeseri babe =)

myaishahhafiz said...

slmt ulang tahun perkahwinan, semoga kekal bahagia selamanya

Ummi Salsabila said...

Happy anniversary yg ke 5 buat Akak dan suami.Semoga Kekal bahagia dan diberkati Allah selalu ;)

AyuArjuna BiGoshh said...

semoga apa yang didoakan, menjadi kenyataan dan berkekalan..amin

ZanaNordin said...

happy anniversary for both u : suziey & hubby. Moga kasih sayang kalian terpelihara dan di lindungi berkekalan hingga ke akhir hayat

Sz said...

alhamdulillah & selamat ulangtahun perkahwinan ke-5 utk suziey & shah!korang memang pasangan yg sepadan..sepandan & seserai.. ;p

sall said...

Selamat Ulangtahun..

Fara_Adura said...

Selamat berbahagia suziey. Hingga ke surga ok. Suke tgk uols neh.. da smpai ke mekah.. banyak cuti.. besh2 kan
Aqeel makin ensem hari ke hari.. laikk -_-

NM02 said...

selamat ulangtahun perkahwinan buat kamu berdua. moga kebahagian cinta berlandaskan agama ini akan menjanjikan kebahagian yang diredhai dunia, akhirat dan terus ke syurga. insyaAllah...

ehem.. bila aqeel nak ada adik? hehehe

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

tahniah suziey semoga bbahagia selalu

UmiDanisH said...

selamat ulang tahun.. hencemnya aqeel

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

happy 5th anniversary...lambat wish sbb bercoti sakan kat kg..lama tak bukak blog..ehehehe

Related Posts with Thumbnails
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio